Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forbedrer i jeres placeringer i Google?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ville bare lige høre hvordan jeg kan forbedre mine placeringer i Google på artikler, altså ikke forsiden.

Lad os sige om et eksempel at jeg har en blog, og jeg skriver derefter en artikel om "lyserøde fodboldstøvler". Hvordan kan jeg forbedre det? Det er vel noget Linkbuilding der skal til? Men hvordan Linkbuilder jeg på noget der ikke er forsiden? Jeg kan jo ikke tilmelde min undersider/artikler til linkkataloger. 

Håber i kan hjælpe:)

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:10

Hej,

Det er en super god idé at fokusere på andet end forsiden på en blog(lyder til at det er en blog vi snakker om), da de enkelte indlæg kan have gode muligheder på fraser og ord, som der ikke er hård kamp om. 

Jeg linkbuilder selv en hulens masse til undersider, og her har du mine råd: 

- Del dit indlæg på relevante fora og blogs, hvor der skrives om samme emne. Spam ikke løs, men skriv kun der hvor du reelt bidrager med noget. 

- Skriv så gode indlæg, at det er interessant for læserne. Så kan det være at de linker til dem, eller i de mindste trykker like eller på Google Plus-knap, og det har også noget at sige.

- Kryds-link på din egen blog. Skriver du et andet indlæg, er det måske relevant at henvise til dit indlæg om lyserøde fodboldstøvler

- Hvis din blog har en stærk profil, hvis det er et konkret emne du skriver om, kan du finde en gruppe relevante blogs, og spørge om du må skrive gæsteindlæg hos dem, om netop lyserøde fodboldstøvler

- Brug social bookmarking - Der er en bunke sider som fungerer fint, men det er kun en lille del. 

- Omtaler du fx et produkt, en person eller service kan du være heldig at du kan få et link fx fra virksomheden. 

Det var et par lavthængende frugter. Håber du kan bruge dem:-)

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 21:30

Mange tak for råddene:) I andre på godt komme flere.

Synes det er en smule svært det med forums, særligt når det er en gadgets blog. (synes ikke der er ret mange gadgets blogs)

Kan være jeg skal have tilføjet en like knap eller to:)

kryds-linking er jeg begyndt lidt på. Også en smule svært i mit tilfælde:)

gæsteblogging kunne jeg godt finde på:)

Forstår ikke helt ideen med social bookmarking... Kan du forklare det lidt nærmere?:)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:10

Hvis jeg havde en blog om fodboldstøvler. Ville jeg finde en blog om fodbold, fodbolde, fodboldklubber osv. (Men også sko sider)

Der ville jeg så være aktiv i kommentaren (Hvis det er muligt)

Og spørger ejeren om han vil linke til mig

Links fra hjemmesider der er relateret til ens emne giver god linkjucie. Men det kan jo være svært at få ens direkte konkurrenter til at linke til en (En anden ejer af en blog om fodboldstøvler)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:11

Også kan du jo starte med at sætte et link til din hjemmeside i din signatur på Amino

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:14

Well, der findes jo en del artikeldatabaser i Danmark, men alle er naturligvis ikke lige gode at tilføje artikler til, men der findes da en håndfuld. Normalt må man gerne linke til undersiderne i artiklerne, såfremt linket er relevant i forhold til artiklen, og så længe artiklen i sig selv er brugbar.

Du kan linke til mellem 1 og 3 sider (undersider) i artiklerne på artikeldatabaserne.

Men ellers er blogs, forumer, blog-kommentarer og social bookmarking en god idé.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 22:28

Er et gæsteindlæg ikke bedre end artikdatabaser? Da der på en blog normalt ikke er ret mange udgående links i forhold til en artikeldatbase?

Tak for rådene:)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:23

Jeg tror du generelt skal læse lidt mere op på hvad linkbuilding er og hvordan det gøres. Læs mere her og her - så er du godt i gang.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:52

jeg ville gøre dette her

lave verdens bedste side

lave video på

få billeder på siden

lave en masse krydslinks på siden

en ordbog omkring sit emme inden på siden lige som den wiki side på amino.dk

google plus knap og en facebook siden

søge ord optimering bøgerne af  disse 2 her herre det giver masser af seo viden

Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

her er Lidt ekstra tips

tjek konkurrenterne her og få samme links http://www.opensiteexplorer.org/

giv den fuldt ud i jeres iværksættere passion i vil vinde og vis den energi over alt du er den bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)