Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email management system

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
1. Sidder I flere personer og håndterer kundehenvendelser i form af emails?

 

2. Er besvarelse af emails begyndt at optage mere og mere af jeres arbejdsdag?

 

3. Rækker jeres behov udover funktionspostkassen i Outlook?

 

 

InstantService kan nu tilbyde et af markedets bedste email management systemer til håndtering af salgs- og supporthenvendelser fra potentielle og eksisterende kunder.

 

Email management værktøjet gør det nemt og overskueligt, at håndtere flere indgående emails imellem flere forskellige medarbejdere eller afdelinger.

 


 

Det brugervenlige svarbibliotek med forudoprettede standardsvar gør det nemt og hurtigt at besvare størstedelen af henvendelserne.

 

"Ticket-systemet" sikrer at ingen henvendelse går tabt og at kunden altid er sikret et svar.

 

Et system for både små og store virksomheder

Virksomheder såsom Ernst & Young, USAirways og Xerox til små og mellemstore virksomheder anvender dette system grundet InstantService´s prisstruktur, som afregner per forbrug og ikke per licenser.

Det betyder, at I kan tilknytte alle de medarbejdere I ønsker, men afregnes kun per forbrug med efterfølgende mængderabat.

 

 Gratis testversion i 14 dage.
Systemet hostes eksternt, hvorfor det er nemt at implementere, og vi tilbyder en gratis test i 14 dage. 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)