Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Call tracking af PPC

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I udlandet kan man få systemer hvor der generes et unikt nummer, der så spores ved en cookie, der sammenligner data i analytics så man kan se hvilket keywords der konvertere opkald.

Findes der noget liggende i DK? Eller hvordan spore i jeres opkald på en nem måde?

Har du brug for et billigt hjemmeside design eller webshop produktion.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille bump til denne her, kunne også rigtig godt tænke mig at vide, hvordan I tracker opkald.

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Var lige ved at svare på denne tråd tidligere; men valgte at lade være, da svaret kun kan anvendes af vores eksisterende klienter.

I stiller et væsentligt spørgsmål og vi anvender flere løsninger som vi desværre kun afslører for vores faste klienter - bl.a fordi en god del af løsningerne er programmeret ind i vores egetudviklede CMS system.

Netop denne problemstilling er noget vi planlægger at udvikle yderligere de næste måneder da vi véd hvor vigtig netop denne problemstilling er.

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld at jeg hiver et lidt gammel indlæg op, men da ingen kom med en rigtig god løsning sidst, synes jeg lige jeg ville nævne at vi nu tilbyder call-tracking i Danmark.

I kan se vores hjemmeside på:
Telemetric.dk

Giv mig et kald på 21677688 eller en email på: Janus@lindau.dk - så kan vi helt sikkert finde ud af noget. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)