Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor er jeg forsvundet fra google map

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For et par uger siden registrerede jeg mit tømrerfirma på google map. Det foregik ved at jeg udfyldte nogle skemaer på google, og et par dage efter modtog jeg så en kode pr. brev, som jeg så indtastede på google.

Herefter kunne man ved at søge på "tømrer horsens" finde mit firma på google map. 

Men nu er jeg pist væk :-)

Er der nogen der kan finde mig? (tømrerfirmaet AB)

eller er der nogen der kan forklare mig hvad der er sket?

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:08

Når jeg logger på google.dk/places kan jeg godt se min registrering, men jeg kan stadig ikke finde mig selv...

Men hvad, der er nok ikke andre end mig selv der sidder og kigger efter mig :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:18

Hej kære konkurrent.Wink

Har selv det samme problem med mit tømrer firma i Horsens. Har prøver lidt forskelligt, men lige lidt har det hjulpet.Tongue Tied

Hvornår er du startet op?

Mvh. Kenneth

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:44

Jeg kan finde mig selv en gang imellem nu :-)

Startede firmaet i juni 2009, så føler mig stadigvæk forholdsvis ny i faget.

God vind til dig

Vh Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Bruun Rasmussen:
Men nu er jeg pist væk :-)

Hej Anders og Kenneth

Anders du er ikke forsvundet fra google map, men du er på side 4 og Kenneth er på side 3 på søgeordet tømrerfirma horsens i Google map.

@Anders
Din webside vises både med og uden www - det gør Kenneth webside ikke og i bruger samme CMS Typo 4.5 - så i må kunne snakke sammen og få det rettet.
Desuden har du sat din side til engelsk <html lang="en"> istedet for dansk - det må let kunne rettes i CMS.

@Kenneth
Du skal kigge efter meta tag description der er en del sider der mangler disse f.eks ....dk/toemrer-snedker
På nogle sider mangler du h1 tag - på andre er der flere h1 tag - det mest optimale er 1 h1 tag på hver side derefter bruger du h2-h3

Så til SEO på Google map

En god udfyldt listning ranker bedre end en der ikke er helt udfyldt, desuden tæller bedømmelser, så få de tilfredse kunder til at bedømme firmaet.

Det skader aldrig at linke til sin Google map visning f. eks tømrerfirma Horsens. Det kan også gøres fra ens egen hjemmeside - måske ikke på hver eneste side, det vil nok opfattes som spam, men sæt linket ind under din kontakt information se her SEO tips for Goggle places.

Som tømrer Horsens har i selvfølgelig også adresse, e-mail, telefonnummer og sociale medier på hver side. Jeg kunne godt mangle et cvr nummer fra jer begge - om ikke andet så på jeres kontakt side.
Endvidere kunne i kigge på microformat der fortæller søgemaskinerne at det er forretnings information der står her - f. eks <div class="tel">99 99 99 99</div> - http://microformats.org/code/hcard/creator

@Anders din e-mail adresse er ikke krypteret, så den kan fanges af spammere, så den bør krypteres.

En god ranking af hjemmeside, vil også påvirke placering i Google Map positivt. Så en god SEO indsats på hjemmeside går man aldrig fejl af.
Ellers er det bare om at finde kataloger der vil linke til jer med produkter adresse og telefonnummer f. eks krak, eniro, hotfrog, cylex.dk, city-map.dk - desuden må der være nogle lokale portaler som f. eks horsens-erhverv.dk og vejvisere som f. eks horsensvejviser.dk der optager lokale servicevirksomheder.
Se stort på om linket til jeres hjemmeside er med nofollow eller dofollow, bare i bliver omtalt, så skal Google nok følge linket.

Check om de informationer der allerede er på nettet er korrekte, mange forkerte listninger kan påvirke rankning negativt - prøv at søge på cvr nummer, telefon nummer og adresse - evt. ældre adresser hvis i har haft forretning på en anden adresse.

Håber det hjalp lidt, så i har lidt at lave i juleferien - God jul og godt nytår

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:01

">Her er en kort video, hvor Rasmus Himmelstrup deler et meget simpelt, men ret vigtigt, tip til at arbejde på at få bedre placeringer på Google Maps.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:12

Hej Leif og Frank

Super tak for SEO gennemgangen af min/vores hjemmesider Leif, og tak for linket Frank.Big Smile

Jeg får først tid efter juledagene til og gå det ordenligt igennem, men ville lige takke for det med det samme.Yes

Mvh. Kenneth Lesemann

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 18:13

Tak for hjælpen!

Jeg er nu at finde på side 2 i google map. Er det kun hos mig selv, fordi jeg har søgt så mange gange de sidste par dage :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:00

Anders Bruun Rasmussen:
Er det kun hos mig selv, fordi jeg har søgt så mange gange de sidste par dage :-)

Hej Anders

Ja, det må det være - hos mig ligger i placeret som før jul med Kenneth på side 3 og du ligger på side 4.

En af fejlene kan være du IKKE er logget ud af din Google konto når du søger efter dine placeringer.
En hurtig måde at undgå dine resultater bliver gemt på PC'en er at trykke SHIFT-CTR-P på samme tid (3 taster samtidig) - du får et nyt browser vindue hvor der står "InPrivate" hvor du kan foretage dine søgninger - luk vinduet når du er færdig.

Især til dig Anders, så er stednavne som Horsens, som man gerne vil findes på, også et søgeord som bør indgå i titlen på hjemmesiden og i meta tag description og også gerne i selve teksten på siden. Titlen bør starte med søgeord, så kan man sætte firmanavnet/hjemmesiden til sidst i linien.

Endvidere kunne du bruge din mulighed for et backlink til din hjemmeside i bunden af dine indlæg. Det kan oprettes i din profil her på Amino.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)