Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amino'er 

Jeg søger en sponsor for en veninde, vi taler ikke at det behøves være de store sponsorkroner. 

Kort om hende:

Hun er en teenager på 17 år, der rider elite dressur, bliver udtaget til landsholdssamlinger i junior klasse. 

Hun bor i Nordsjælland hvor hun pt. rider 2 dressurheste, som er opstaldet på et af de største stutteri i Nordsjælland. Hun deltager i 15-20 stævner om året, hgerunder deltager hun i DM, Ecco-cuppen . m.fl. 

Hun kan tilbyde: 
  • Navn/logo på stævnejakke
  • Navn/logo på dækken
  • Navn/logo på skridt tæppe
  • Navn/logo på jakke (både mig og hjælpere)
  • Navn/logo på bil
  • Navn/logo på boksgardin
  • Navn/logo på krave (før og efter ridning)
  • Navn/logo på underlag
  • Hestene er opstaldet på et stort stutteri i Nordsjælland, hvor der afholdes ca. 1 stævne/måneden. Både på klubplan og distriksplan

Det hun søger sponsorer til er bl.a. 

En eller flere af følgende punkter

• Dækning af foderudgift
  • Dækning af udgift til at tage til stævner
  • Stævne gebyr
  • Opstalding
  • Udstyr
Se mere på hendes nye hjemmeside, der vil fortsat komme mere op hen over jul og nytår Melina Iversen

Dressur rytter søger sponsor 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Jeg tror det bliver utrolig svært, kunne bare se med ride danse pigen hvor svært det er for hende.

Når man så ser hjemmesiden. Som er en fin profil hjemmeside. Men der er ikke nogen baggrunds om fortiden. Der kommer nok ikke nogle besøgende i den store kaliber. Der skal laves presse info og nyheder på hjemmesiden hvergang man skal / under og været til stævne. Omtale omtale og omtale.

Ellers får man ikke sponser ud over dem som sælger udstyr i lokal området. Eller har interesse i heste sporten.

Og en god oplysning ville være hvad er omkostningerne. at være sportsmand kvinde indenfor denne sport og evt dele det i nogle pakker med hvad man får af reklame. for evt. 5000 10000 25000 50000 og 100000

Samt hvad for jeg ud af det som sponser. til et klubplan stævne kommer der 25 deltagere og er ca 100 tilskurer og distriksplan er der 100 deltagere og 1000 tilskurer og planen er at deltage i x antal lokale og x antal distriksplan og jeg har mulighed for at komme til ol i 2016 hvis det går sådan og sådan.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 19:57

Mange tak for din dejlige feedback, Jeg vil skynde mig at sige at siden som du rigtig nok nævner, mangler nyheder, og det jeg tolker som resultater, fra tidligere stævner. Dette er på vej, din idé med omkostninger er også god, grunden til at disse ikke er lavet var at vi gerne ville forhandle om det, da der er mulighed for at man kun betaler halvdelen af udgifterne til  foder/stævner mm. Men kan sagtens være at vi skal lave det.

Dit sidste forslag med hvor mange deltagere og tilskuer der er, er en super god ide jeg selvfølgelig vil arbejde videre på.

Stævneplanen er også under udarbejdelse 

Håber ikke det blev for rodet, og tak for feedbacken endnu en gang

Dressur rytter søger sponsor 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:07

Det er godt du havde tænkt på mine punkter det tyder jo nok på at jeg ikke er helt ved siden af.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)