Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lejlighed i kbh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej i min fortvivelse spørger jeg jer Aminoer til hjælp. Jeg søger med lys og lygte efter en lejlighed i kbh.

Mine krav er 6.000 max i måneden det skal være en 2 værelses jo tættere på centrum jo bedre.
Jeg har søgt nettet tyndt hver eneste dag i halvanden måneds tid har fundet 4 lejligheder da jeg ringede lejerene ud fik jeg afvide at 50-100 andre havde ringet før mig. Så nu beder jeg jer til hjælps . Så hvis i kender en eller selv vil udleje en lejlighed vil jeg blive meget glad hvis i skrev.

Om mig :

René Jørgensen 17 år gammel bliver 18 år til d. 2 august jeg er bosat i vestjylland (Holstebro) jeg tager til København for at studere. Mine interesser er økonomi, iværksætteri, design, handel og tøj . Jeg er stille og rolig som en alm. vestjyde nu engang er dog uden de store "bondetræk" :)

Billede kan også fremvises hvis det skulle blive nødvendigt.

Mvh. René Jørgensen

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:04
Jeg kan virkelig anbefale at bruge dba.dk. Sidst jeg søgte (dog kun værelse), fandt jeg mange muligheder på ret kort tid. Det er dog en fordel at kontrollere ofte - der ryger hele tiden nye lejligheder på, og der er rift om dem. Hold desuden øje torsdag morgen mellem 8 og 10 - dér smider de en hel masse annoncer på, der samtidig kommer i papir-avisen. Er man hurtig, er der næsten garanti for succes dér.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:07
Det er også der jeg har brugt mest tid men mange steder er det de samme folk der annoncere jeg husker ret godt og har genkendt over 10 lejligheder hvor de har haft dem på diverse sites til udleje.

Men siger tak jeg må bare være hurtigere på tastene når det gælder dba.dk

Hvis der er andre der kan hjælpe må i MEGET gerne skrive.

Mvh

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:21
Jeg er stadig boligsøgende.

Puha jeg synes godtnok det er ved at blive svært jeg har som det første
hver eneste gang computeren har været tændt tjekket dba + diverse for lejligheder. Dog uden resultat jeg har fundet 3 stk yderligere de var væk da jeg kom i kontakt med udlejeren.

Jeg er stadig en stille og rolig person (:

Lige nu går jeg og fifler med forum og webshop som snart skulle være oppe.

mail/msn : rene4780@hotmail.com

Mvh. René Jørgensen

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:43
Hej René,

Jeg bor på grænsen mellem Nørrebro og Nordvest, i et helt nyt kollegie. Jeg har eget bad og et lille køkken. Kollegiet ligger lige ved Bispebjerg st. og der er bus ind til centrum - tager omkring 10 min.

Her er vist et par lejligheder der står tomme - Det er vist rimelig nemt at få en lejlighed her hurtigt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)