Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:35
Hej er der ikke en som kan hjælpe mig med at lave det der handelsbetingelser i kan se det jeg har skavet vis det er men det er ikke det helle der er lavet som det skal men vis der er en som kan hjælpe mig med at lave det
Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 13:13
Lige et lille tip - når du bruger shopsystemet fra www.opensolution.org kræver det et link til deres hjemmeside på forsiden.

Det står i deres forretningsbetingelser

Mvh. Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hej Kenneth,

Jeg er dig gerne behjælpelig med at lave nogle gode og seriøse handelsbetingelser for dig, så du sikrer dig, at du overholder de forskellige regelsæt på området, og samtidig sikrer dig, at du får den bedst mulige rets- og forhandlingsstilling overfor dine kunder.

Du kan slå på tråden for en indledende og uforpligtende snak.

De bedste hilsner

Karsten

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 06:39
Hej Karsten Duch Lynggaard det lyder godt jeg har skavet noget men ved ikke om det kan bruges men du kan se det jeg har skavet jeg ligger det på her vis det er har det på Notesblok
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:05

Hej

jeg sidder og skriver handlesbetingelser, og har meget lyst til at blive godkendt første gang hos PBS, og derfor kunne jeg virkelig godt bruge noget information om hvad der er af lovmæssige krav til handelsbetingelserne.

Det link du har ovenfor kan jeg ikke få til at virke, ved du (eller andre) om der er et sted hvor man kan se det helt specifikt? 

Morten Storgaard

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)