Du kan læse mere om det her: http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/godskik/saerlige-omraader/internet/net-tjek-dk/hvad-gaelder-ved-e-handel/ |
Handelsbetingelser
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Lige et lille tip - når du bruger shopsystemet fra www.opensolution.org kræver det et link til deres hjemmeside på forsiden. Det står i deres forretningsbetingelser ![]() Mvh. Martin |
www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!
Hej Kenneth, Jeg er dig gerne behjælpelig med at lave nogle gode og seriøse handelsbetingelser for dig, så du sikrer dig, at du overholder de forskellige regelsæt på området, og samtidig sikrer dig, at du får den bedst mulige rets- og forhandlingsstilling overfor dine kunder. Du kan slå på tråden for en indledende og uforpligtende snak. De bedste hilsner Karsten |
|
Hej jeg sidder og skriver handlesbetingelser, og har meget lyst til at blive godkendt første gang hos PBS, og derfor kunne jeg virkelig godt bruge noget information om hvad der er af lovmæssige krav til handelsbetingelserne. Det link du har ovenfor kan jeg ikke få til at virke, ved du (eller andre) om der er et sted hvor man kan se det helt specifikt? |