Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af idee som bilka ell. føtex!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bilka og føteks er nok dårlige eksembler.

Tager man fx Thansen, der startede op i Middelfart, med at sælge knallert og mobil dele, så er de idag vokset til at sægle reservedele til biler, og har opkøbt høgher autodele.
Nu er jeg selv faktisk opvokset i Middelfart, og har købt reservedele til knallert hos ham, da han boede i skovgårdsparken.

Tager man jysk, så er det nermest en lign historie.

Mens fx Coop og føtex, er noget som er bygget op at noget etableret. Og derfor skal man aldrig samligne det med andet. Føtex/bilka er eget af salling og mærsk. Coop er nogle forhandler der slog sag sammen.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JeppeDeele:

hæhæ, nu har jeg prøvet det med reklamer, blev hverken millionær, eller noget i den stil. tjente lige knap 400 kroner om måneden for 12 timers arbejde?

jeg tog morgen avis 500 aviser de ligger lidt spredt beregnet til 3 timer hverdag  de 2 ruter gik lidt under 1½ time hvor timeløn med tillæg om morgen var 80 kr time og det var 6 gange om ugen det giver 6480 kroner om måneden men der har jeg jo også arbejdet på 4 dage lige så meget du en måneden så du skal bare arbejde en del mere så får man flere penge 

nu er det 20 år siden så mon ikke time løn steget lidt nu

husk vis forsætter lidt mere tid end 3 måneder kan du til sidste huske hver eneste avis og du kan huske den på ferie før derved kender du postkassen nu hvor ligger når den igen på ruten stille og roligt bliver time løn høj med aviser 

det samme reklame aviser du kan nok ikke husk alt på ruten efter 4 gange og nu kun en gang om ugen derved kræver tid før husker alt så det bare går der ud ad i en rytme og du opnår højere timeløn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Johnny Nielsen:
Jeg glæder mig til når den næste 14 årige stiller spørgsmålet, det kan være han har noget at have det i ?

Jeg vidste godt at jeg ville få 1 sjerne for det, det er jo ikke velset herinde at man stiller sig kritisk overfor personer med gode ideer ? Jeg så det så kun som et dumt spørgsmål...sorry

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:29

JeppeDeele:

hæhæ, nu har jeg prøvet det med reklamer, blev hverken millionær, eller noget i den stil. tjente lige knap 400 kroner om måneden for 12 timers arbejde?

Hvis du vil gøre det for pengenes skyld, får du ikke succes.

Prøv igen :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:36

Mads A.:

Johnny Nielsen:
Jeg glæder mig til når den næste 14 årige stiller spørgsmålet, det kan være han har noget at have det i ?

Jeg vidste godt at jeg ville få 1 sjerne for det, det er jo ikke velset herinde at man stiller sig kritisk overfor personer med gode ideer ? Jeg så det så kun som et dumt spørgsmål...sorry

Nu giver jeg .-aldrig mindre end 5 stjerner, men ser det ikke som et dumt spørgsmål, de 14 årige skal stile mod toppen :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:54
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Åbenbart ikke alle 14 årige ;-) men ja, vi skal da støtte op om ungdommen og der er ingen spørgsmål er for dumme hvis grund dejen er iorden, kun svaret

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59

Mads A.:

Åbenbart ikke alle 14 årige ;-) men ja, vi skal da støtte op om ungdommen og der er ingen spørgsmål er for dumme hvis grund dejen er iorden, kun svaret

Hej Mads

Bare tag alle de sp om økonomi, hvor let og elegant folk negligere det, og når man så stiller lidt spørgsmål omkring deres svar hvordan de reager. De tender total a.

Men uanset hvad, så er det her jo også en tynd tråd, hvor man kun kan henvende til et par enkelte firmaer.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:

Tja, selvom der er mange indlæg fra "teens" så er det jo ganske let at hoppe videre til andre indlæg. Og istedet for at komme med nedladende kommentarer så blot undlade at svare, det gør jeg efterhånden ganske ofte...når man ikke har noget fornuftigt at sige så er der ingen grund til at sige noget Wink

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)