Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår opdater Google igen ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siden Hverdag og Familie, og har pt PR2 på forsiden (ikke meget), og der er kommet mange ingående links til siden sidste opdatering.

Er der et bestemt tidspunkt hvornår google opdater os alle, (mener selv jeg har set det er hver 3 månede, men er det rigtigt) ?

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pagerank betyder ikke det vilde men vær aktive og lav den bedste side i din branche og søgeord optimere siden til det bedste så sker der noget

korrekt kommer cirka hver 3 måneden måske kommer den snart men intet er sikkert nogle gange længere tid og nogle kortere tid går der så den kan komme i dag eller om 2 måneder med jeg tror den kommer indenfor de næste 2 måneder igen med ret stor sikkerhed  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 10:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pagerank er jeg efterhånden ret ligeglad med. Jeg har en PR3 side med 0-5 besøg om dagen og en PR0 med optil 1000 besøg om dagen.

Byg links og gør siden spændende for de besøgende, og glem PR...

Mvh Kristian

Tilmeldt 16. Sep 11
Skrevet kl. 10:50

Mikael christiansen:
2 måneder med jeg tror den kommer indenfor de næste 2 måneder igen med ret stor sikkerhed  
Tak-

Alt den linkbuilding vi får lavet er godt, og de indgående links er med gode ankertekster, så det er der styr på.

Men nu alle skriver det ikke betyder så meget igen, passer det!

Jeg ser nu på de sider der linkes fra med stor respekt om det er sider med Stor PR(PR3-9) eller lille PR(PR0-2) da siderne så aktivt har gjort en indsats for at få folk på siden eller ikke. Og det skulle også give mig mere og bedre link værdier at de sider jeg linker fra har stor PR i stedet for lille PR.

Og jeg ved at siderne med PR2 og kun 1 link til mig giver mere en sider med PR3 og som har mange udgående links giver mindre værdi til min side, så der har PR ingen betydning det er antallet af link fra siderne der tæller.

Så jeg venter spændt på opdateringerne, som nok er fremme engang i det nye år omkring januar- eller feb.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Tilmeldt 16. Sep 11
Skrevet kl. 14:37

Kristian T:

Pagerank er jeg efterhånden ret ligeglad med. Jeg har en PR3 side med 0-5 besøg om dagen og en PR0 med optil 1000 besøg om dagen.

Byg links og gør siden spændende for de besøgende, og glem PR...

Jamen er det ikke det PR giver du skariver jeg skal lave links, det er vel det PR fortæller at jeg har link til siden og at der er mange da min PR er på 2 ?

Du skriver at du har mange på PR0 (1000 besøg om dagen) Hvor kommer de fra ? betaler du dig til dem, eller kommer folk via det domæne navn du ejer,(eller har du bare lavet 1000 artikler der får folk ind) eller hvordan ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)