Hej, Er der nogen, der har nogle goder ideer til hvor man får udarbejdet og ordentlig stak julekort (10.000 eller noget), til en billig penge?
Kortene skal laves ud fra nogle skabeloner, som vi fremsender.
VH
Anders Thingholm |
Udarbejdelse af julekort
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
I den billige ende af trykkerier ligger partnerprint.dk også, som er bruger herinde ( jeg har dog aldrig brugt dem ) Hvis du hellere vil ofre lidt mere og få en ordenlig kvalitet, synes jeg du skal tage fat i Jesper fra Mediamouse herinde. Håber det var det du mente. |
Jeg tror at jeg fik formuleret mig lidt upræcist :-)
De kort, jeg ønsker at lave skal være håndlavede. Dvs. at der er en masse krims krims, som skal limes på - ikke noget man kan trykke som sådan.
Jeg tænker derfor at produktionen skal til Kina eller lign.
|
|
Hej Anders, Jeg hjælper gerne med en god pris på dine julekort. Du er velkommen til at kontakte mig direkte.
Og jeg mener nu ikke, at vores ry er så skidt endda. Men vi arbejder konstant på at forbedre os. Det kan jeg garantere. Men med ca. 3.000 forskellige tryksagsordrer pr. md. til kunder med vidt forskellige forventninger, vil der desværre være nogle smuttere.
Glæder mig til at høre fra dig.
Mvh.
Anders Grønborg |
Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk
Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk
Hej igen, Det er med mind på videresalg, så jeg tror ikke at I kan være konkurrencedygtige med Kina.
VH
Anders Thingholm |
Hej Anders, Jeg oplever om ikke dagligt, så hver uge, at vi KAN være konkurrencedygtige med udlandet.
Fidusen er optimering af produktionsprocessen. Hvor andre trykkerier producerer visitkort hver dag, producerer vi hver mandag. Hvor andre trykkerier har 25 forskellige papirtyper, har vi to (til visitkort) osv. osv.
Men det er selvfølgelig helt op til dig om du vil teste os på prisen.
Btw, hvis du skal have produceret julekort i Kina og fremsendt disse inden jul, skal du nok have nogle meeeeeget gode kontakter inde hos UPS :-)
|
Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk
Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)