Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd om trykt reklame!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med et indkøbsmagasin der hedder "respons magasinet"

De har kontaktet mig og det lyder meget godt men jeg er ikke sikker på om det er noget for mig.

I kan læse om det på www.responsmagasinet.dk

Det udkommer til de 6000 største virksomheder i DK. samt de 6000 største Gazelle virksomheder.

Det er absolut en målgruppe der er interresant for mig, men jeg synes at prisen kr. 30.000,00 var lidt høj men fik et tilbud på 14.000,00

Kan jeg få lidt erfaring fra jer?

Flemming Gravesen Unique indretning
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:31
Hvad dækker prisen på de 14.000 kr - der er jo rigtig mange muligheder mht. reklamer. Derudover ville det være interessant at få et læsertal af dem, da det i princippet ikke er til at vide om virksomhederne bare smider kataloget ud?

// Jesper Skov

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 15:13
Hej Jesper

Det dækker at jeg indsender billede og tekst, så sætter de det op til en færdig annonce.

Med henblik på læsertal har jeg ikke fået oplyst noget.

Håber at det kan belyse det lidt.

Skrevet kl. 09:31
Hej Flemming,

Først velkommen her på Amino.

Med hensyn til dit spørgsmål, vil jeg lige komme med et par råd. Generelt skal man, når man påtænker at starte PR gennem annoncering skal man bl.a. gøre sig de overvejelser du er i gang med. Men en hovedregl, er bare, at EN annonce ikke er effektfuld - men skal altid annoncere i "serier". F.eks. vælge 3-5 annoncer på et år, så man får en "følgeeffekt". En annonce sælger ikke - den skaber "positionering" - altså genkendelse af din virksomhed logo, produkt, ydelse - alt efer hvad annoncen nu indeholder.

Der er noget andet der slår mig - når man lynhurtigt slår mere end 50% af prisen....så bliver jeg altid mistænkelig!! Rabatter er OK - men over 50% lugter langt væk af, at de ikke kan få solgt deres annoncer. Bemærk dog lige, at der IKKE er en kritik af mediet, da jeg ikke kender det kan jeg ikke kommentere på det - men deres salgsstrategi efterlader i hvertfald mig med en vis mistænkelighed. Og jeg har forhandlet et par annoncekontrakter eller 2 igennem! :-)

Jeg har en anbefaling til dig - lav en PR/Marketingplan. Du kan hente et ganske gratis værktøj til dette på min hjemmeside - www.k5m.dk UNder "download" "Tools" - her finder du et ganske enkelt, men effektivt, excel værktøj til opbygning af en PR/Marketingsplan.

Dette var ordene - håber du kan bruge dem til noget. Har du spørgsmål, er du altid mere end velkommen til at kontakte mig.

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 10:09
Hej Flemming

Tak for dine råd, det er rart at for noget proffesionelt rådgivning. Jeg har straks været inde på din hjemmeside og kigget på dit hjælpemiddel og downloadet det. Hvis der skulle være nogle spørgsmål kontakter jeg dig igen.

Det er nok lidt af en jungle at hitte rede i alle de annoncetilbud der kommer ind pr. telefon eller brev, så lidt bedre styring er nok at fortrække, det tror jeg at dit værktøj kan hjælpe med.

Skrevet kl. 12:08
Hej Flemming,

Jamen velbekom da - det er altid rart at kunne hjælpe hinanden. Håber du får brug for PR/Marketingplanen - den er god at lave, da det giver styr på ens kommunikation med omverdenen.

Har iøvrigt lige været inde og kigge på din hjemmeside - den ser spændende ud. Et lille hint til dit salg - du sælger ikke "bare" ergonimiske møbler, men velvære for virksomhedens ansatte og besøgende, samt mindre sygedage til virksomheden og dermed besparelser! Antallet af sygedage hos kontorpersonale skyldes ofte, at man ikke sidder korrekt - så derfor er der et økonomisk argument i at benytte ergonomiske korrekte møbler!

Dette var ordene i denne omgang. Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)