Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til næsten færdigt koncept. (Semoblog)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Søger partner til næsten færdigt koncept.

Jeg har gennem længere tid arbejdet med Semoblog og arbejdet hårdt for at nå dertil hvor jeg er i dag.
Jeg mangler en partner jeg kan spille bold op af og som jeg kan sparre med. Ligeledes har jeg ikke alle kvalifikationer som der skal til når man prøver at starte noget nyt.

Hvor står Semoblog i dag:
Systemet til at styre Semoblog er næsten færdig programmeret.
Semoblog har været omtalt i diverse medier som Børsen, Erhvervsbladet, markedsføring.dk, Urban, eb.dk og epn.dk. Dette har medvirket til at Semoblog i dag allerede har bloggere tilmeldt og et par virksomheder har vist interesse over for konceptet. (herunder mediabureau OMD)
Den 20. feb. 2007 udsendte Forbruger-ombudsmanden en pressemeddelelse om Semoblog og konceptet bag. Dette medførte at jeg blive interviewet af TV2 nyhederne, P3 Nyhederne og kom på forsiden af Urban Avis
Den 22. feb 2007 Havde ComputerWorld en artikel i deres fysiske avis om Semoblog.
Den 23. feb 2007 havde ”Tænk & Test” en artikel om viral markedsføring hvor Semoblog også er nævnt.
En søgning på Google med søgeordet ”Semoblog” kan også give et godt indblik i hvor Semoblog er omtalt.

Hvis du er interesseret i samarbejdet forventer jeg at du sætter dig godt ind i projektet og hvad folk mener om konceptet. Evt. med en google søgning på Semoblog, da Semoblog ikke kun har fået positiv omtale.

Forventning til min nye partner:
Du er god til at formulere dig på skrift og i tale (engelsk / dansk)
Har drive, gå-på-mod og arbejder struktureret.
Semoblogs næste fase er at få fyldt blogger kartoteket op og sælge kampagner til virksomheder, derfor er det også vigtigt at du kender til udarbejdelse af salgsmateriale og opsøgende salg.

I et forsøg på at holde udgifterne på et minimum til at starte med, regner jeg med at vi begge arbejder hjemmefra. Såfremt du er fra københavnsområdet har jeg lokaler som vi begge kan bruge til kontor.

Send mig en mail på sr@semoblog.com eller ring på 50838383 hvis jeg har fanget din interesse

/Søren Riisager
www.semoblog.dk
Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)