Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Please hjælp mig med køb fra england

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holeby
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  www.blueprox.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-)

Jeg er rigtig meget i tvivl!

mit "lille" firma skal til at investere i hoppeborge. Priserne i Danmark er Useriøst høje så derfor har jeg besluttet selv at købe fra England hvilket er samme sted danske leverandøre køber fra.

Jeg har kontaktet 2 forskellige fabrikker som fremstiller hoppeborge mm. og som sigende lever op til standarderne inde for hoppeborge.

Men den ene producent vil have mine visa kort oplysninger for selv at trække 40.000 fra min konto og den anden vil bare have at jeg laver en Bank overførsel "BACS".

Er dette en normal måde at betale på??? og er det en sikker måde mht reklamation???

er der nogle som har erfaring med hoppeborge fra england som vil dele?

Håber virkelig der er nogle større virksomheder der har erfaring med denne type handel.

ps. firmaerne jeg har kontakter er andyj.co.uk & Pineappleleisure.co.uk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:46

Hej Rene

For nu at starte et sted: Jeg ved intet om hoppeborge eller import fra UK.

Jeg importerer selv varer fra USA, og der oplyser jeg mine kreditkortoplysninger (de ligger garanteret flere steder. end min bank bryder sig om), og det har ALDRIG givet problemer. Men du skal selvfølgelig stole på din leverandør.

Men set herfra: Jeg ville ikke have problemer med den type betalinger.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Holeby
Tilmeldt 11. Sep 11
Fra  www.blueprox.dk Skrevet kl. 22:49

hej kirsten

Det er jo det med at stole på andre som er såååå langt væk... når man googler deres "firmaer + Review" så er der meget blandet anmeldelser om det ene firma, og der er absolut ingen anmeldelser om det andet!... så jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få tilliden til dem?

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:01

Hej Rene.

Hvis dit minimums køb er et relativt stort beløb, så vil jeg foreslå dig at tage turen til England og besøge de potentielle leverandører - hvordan er de? - hvordan er deres kvalitet, produktion m.m.

Rejseomkostningerne er faldet betydeligt de senere år og et personligt møde giver dig uvurderlig informationer om hvem du skal vælge som leverandør.

Vh Tom

Fra Holeby
Tilmeldt 11. Sep 11
Fra  www.blueprox.dk Skrevet kl. 23:09

det er helt sikkert at man får nogle værdifulde indtryk ved et besøg. men fly, hotel, tid...

jeg havde overvejet at dele bestillingen op i mindre ordre på feks 2 x 20.000,- men jeg vil heller ikke virke useriøs over for sælger...

for dem er 40.000 vel Ingenting

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:23

Det er rigtigt at koster nogle penge og tager 1-2 dage, men hvis du ikke har en god mavefornemmelse for hvilken leverandør du skal vælge, så var et besøg værd at overveje.

Det kan spare en for mange efterfølgende ærgrelser, hvor varen ikke er hvad man forventede.

Rene, ovenstående er kun ment som et forsøg på at hjælpe dig med at træffe den rigtige beslutning.Smile

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 12:25

Det simple svar er at tale med din banks erhvervsafdeling om det. De har instrumenter til at styre sådanne transaktioner over hele verden. Det er fordyrende men det giver dig også sikkerhed. Kreditkort har iøvrigt meget forskellige sikkerheder og du bør undersøge den sikkerhed du har.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:28

René Kaup:

Men den ene producent vil have mine visa kort oplysninger for selv at trække 40.000 fra min konto og den anden vil bare have at jeg laver en Bank overførsel "BACS".

Er dette en normal måde at betale på??? og er det en sikker måde mht reklamation???

Det firma som vil trække pengene direkte fra dit kort, benytter en meget anvendt betalingsmetode i UK, som mange firmaer benytter. Metoden bruges også i stor stil i USA...

Betaling via bankoverførsel er en af de mest normale betalingsformer. Der er dog ingen sikkerhed ved denne form, så går noget galt, kan du ikke annullerer eller gøre indsigelse mod betalingen. Derfor skal du være sikker på, at din leverandør er reel og kan leverer det bestilte...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)