Hej Er her nogle som laver tryk på golf-bolde |
Jeg søger : Tryk på golf-bolde
|
Jeg ville også tage fat i Lis Hartvig. Utolig sød dame, og hun kan klare de fleste opgaver. Alternativt kender jeg også en anden der er vant til sådanne opgaver, som også leverer til landets golfklubber. Du er velkommen til at sende en PM hvis du vil have kontaktoplysningerne. Hilsen Morten |
|
Hej BBT Vi sælger alle de førende mærker indenfor golfbolde med logo. Mvh Jon Johanneson |
Vil anbefale at tage en kig på Casper Blom's sektion: |
De er vidst ikke så billige som de ellers gives udtryk for! Hos B2Bgolf skilter vi med vores priser og har ingen skjulte kliche og opstarts omkostninger. Billigegolfbolde formidler kontakten til Euroscan, som også giver en udemærket service og laver golfbolde med tryk. /Jon
|
Kan da prøve! Det virker jo i din signatur Men tror vidst kun der er god effekt på de 2 første links, eller hvad? /Jon |
Jeg linker ik til mere end du gør i din signatur... Det virker bare lidt lala, at du starter med at hakke på en konkurrent, hvorefter du går totalt linkbuilding amok i 3 sætninger... Måske en smule overdrevet, hvis du spørger mig, og det fjerner fuldstændig fokus, fra det du skriver... Alle links tæller, men på et forum er alt med måde |