Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bør man gribe det an?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Glimrende side her. Håber i vil tage godt imod mit første indlæg.

Jeg har det problem at jeg sidder med en glimrende side, med masser af trafik, men mangler en sponsor til siden. Jeg skal have fat i en af de større virksomheder i stil med Carlsberg, Hummel, Puma etc., men hvordan får jeg etableret en kontakt og hvordan bør jeg gribe det an fremgangsmæssigt. Jeg synes det er meget svært at trænge igennem, også selvom jeg mener jeg sidder med et stærkt kort i baghånden. Håber der er nogle der kan bidrage med lidt erfaring.

- Daniel

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:20
Hej Daniel,

Hvad mener du med sponsor?

Søger du penge til viderudvikling eller mener du annonce kr.

Gode Hilsner,

Peter

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 07
Skrevet kl. 14:31
med sponsor menes at firmaet går ind og betaler penge for at få deres navn vist. Dvs de bliver vist som sponsor for siden som man kender det fra sportsklubber mm, så det er i form af annonce frem for investor-penge jeg er efter.
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:09
Hej Dalunn,

Du bliver først nødt til at lave et stykke research.

Hvem er dine brugere mænd/ kvinder/ børn/ alder.

Jo mere du kan finde ud af om dinne brugere jo bedre.

Statistik: Er dine besøgende de samme eller kommer der nye til hele tiden.Hvor mange besøgende om dagen/ sidevisninger

Hvor lang tid er de gennemsnitlig på siden?

Der er mange andre parametere men hvis du gør dit arbejde ordentligt medhensyn til at definere  hvem dinne brugere er vil det

være nemmere for dig at udvælge hvilke firmaer dette kan have interesse for.

Alle/ de fleste firmaer har en mere eller mindre specifik målgruppe og du skal finde de virksomhedder der har samme målgruppe som

du har på dit site.

Husk: Hvis du kun fokusere på hvad er ineteressant for dig kommer du ikke langt.

Når du har fundet udaf hvilke firmaer du vil kontakte retter du henvendelse til deres markedsførings afd.

Der er ingen vej uden om grib knoglen ring ring ring og lad være med at give op.

Der er mange metoder til at blive bedere til at sælge et budskab søg evt. på google vedr. telefon salg.

Hvis du kommer igennem så brug ikke for lang tid på at fortælle dit budskab gør det kort og spørg om du må få en e-mail addr.

hvor du kan sende yderliger info.

Vent 2-3 dage ring op igen og spørg efter samme person.

Prøv med de mindre virksomhedder først så du ikke er rusten når du kontakter de store.

Hvis muligt gå efter et personligt møde ved andet opkald.

God jagt og gode hilsner,

Peter

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 07
Skrevet kl. 19:32
Tak for dit svar. Det var lige de råd jeg søgte. Super!
Fra København
Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:39
Jeg kan finde kunder til provision.

Evt. prøv google, de tilbyder at indsætte udvalgte sponsor link på hjemmesiden, hvor du tjener pr.klik.

Mvh.

David Celik

Probizz -a better way to sell...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)