Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid tager PBS-aftale?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi vil selvfølgelig gerne tilbyde vores kunder at kunne betale med kort, og har derfor ansøgt om en aftale med PBS -international.

Vi har sendt de nødvendige oplysninger ind, som påkræves. Men er der nogle af jer derude, der ved hvor lang tid det tager?

Vi har hverkan fået bekræftigelse fra PBS (www.betaling.dk) siden vi har sendt de påkrævende oplysninger ind. Vi har selvfølgelig også ansøgt gennem deres hjemmeside. Håber der er nogle der har nogle erfaringer med, hvor lang tid det tager. Det er nu ved at være 2 uger siden, vi skrev ind til dem. Vi har prøvet at kontakte dem, ingen respons.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:35
det kan godt tage sin tid - normal skal PBS lige forbi din bank for at få oplystninger- regn med 3-5 uger
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:21
Jeg har ventet i over 2 måneder og venter stadig....
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:23
Ups, lidt for hurtig der... dog fik jeg henvendelse fra dem efter 3 uger, men som sagt venter jeg stadig på det sidste
Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 14:08
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 14:00
Jeg ventede i ca. 1 mdr. og fik af vide, at det var ret hurtigt.
I dag kommer der jo flere og flere netbutikker som ønsker PBS, og det er blevet svære at få. Kender flere meget seriøse folk, som ikke er blevet godkendt pga. der ikke kunne stilles en bankgaranti.

Tilmeldt 22. Jan 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:15
Hej

Min mand er netop igang med vores hjemmeside og har derfor kontaktet PBS. Beskeden er at behandlingstiden sædvanligvis er 8 uger og at du skal have sendt: Skatteopgørelse, CVR-bevis, domænebevis. Man skal desuden sende en mail til PBS, der beder dem gå i gang med analysen af hjemmesiden.

Og så er det ellers bare at vente, god fornøjelse.

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 14:37
4-8 uger, hvis du leverer det de beder om i en fart. Samt reagerer hurtigt på det de eventuelt gerne vil vide ekstra. 
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)