Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drift og optimering af webshop i mod god provision.....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ville det være muligt, at lave en form for aftale med en person/firma, som kan tage sig af markedsføring og drift af vores webshop i mod en provision af omsætningen fra shoppen. Kan sådan en aftale anbefales og er det også det man kalder no cure-no pay?

Vi producerer trendy modetilbehør og vil gerne have meget mere fut i vores shop. Webshoppen er kun en del af virksomheden, så den er desværre blevet noget overset.

Hører gerne fra nogle med gode ideer.

Mvh

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:01
Var det ikke en ide at starte noget dropshipping? (http://en.wikipedia.org/wiki/Dropshipping)

Så ville i ikke skulle tager jer af andet en at pakke de købte varer og sende dem.

Mvh Peder

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 13:58
Hej Peder,

Det lyder fint, men hvem tilbyder sådan ydelser. Er der nogle som tilbyder sådanne ydelser imod provision af omsætningen e.l.?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:35
Hvis du opretter en tråd hvor du tilbyder at webshop ejere kan sælge dine produkter mod at du sender varen til kunden. Så tror jeg ikke det skal være noget problem at finde en eller flere til det.

Men du skal måske skrive lidt mere om hvilket produkt der er tale om. Det kan jo ikke udelukkes at det passer ind produktsortimentet hos allerede eksisterende amino shops. I det tilfælde tror jeg at mange godt kunne se en ret stor fordel i at de selv slipper for lager samt det at sende.

Angående provisionen så tror jeg at det normalt foregår på den må at webshop ejeren får foreskellen mellem detailprisen og salgsprisen. Som hvis du solgte til en alm. butik. Måske er fortjenesten lidt lavere pga. de allerede nævnte fordele.

Mvh Peder
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:42
Dato: 27-04-2007 11:28:42 Forfatter:J.Ø.
Hej,

Ville det være muligt, at lave en form for aftale med en person/firma, som kan tage sig af markedsføring og drift af vores webshop i mod en provision af omsætningen fra shoppen.

Jeg tror faktisk cygnet her på Amino gør i den slags, men jeg er ikke 100%, men prøv og tag fat i ham, ellers så kan du jo også køre dropshipping som de andre allerede har foreslået dig.

Men det kommer nok meget an på hvilke produkter det præcist er du sælger i forhold til hvad den bedste løsning for dig vil være.

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 17:31
Hej,

Jeg er i dialog med Mr. Cygnet, som umiddelbart leverer de ydelser jeg efterspørger.

Flere gode ideer?

Mange tak,

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)