Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny telefon

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er så heldig at have fået lov til at købe min egen julegave fra den virksomhed jeg arbejder hos til dagligt. Budgettet ligger på 700,- MAX! Men ved overhovedet ikke, hvad jeg skulle købe. Så forekommer det mig så, at min telefon er ved at dø. Batteriet er slidt og bluetooth virker ikke længere.

Derfor tænkte jeg, om der eventuelt var en virksomhed som har et tilbud på en ny telefon? Jeg har som skrevet, "kun" 700 kroner, og kvitteringen må IKKE være over.

Håber der er nogen som kan hjælpe, eller har en idé.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:22

er det en telefon med eller uden abonnement. Hvilke teleselvskab har du. Hvilken telefon har du i dag. Hvad kunne du godt tænke dig den skulle kunne har du en mærke som du helst vil have.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:10

Uden abonnement.

Har 3 Mobil

Nokia 6700 Classic

Kunne godt tænke mig en nokia igen. Den skal have bluetooth. Ringer og SMS'er kun.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 10:26

Elgiganten har den nokia 7230 til 666

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/NOK7230SILVND/nokia-7230

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:39

Jeg siger tak for tippet Brian :D

Dog fik jeg lige en mail fra 3mobil, at de havde en Sony Ericsson XPERIA Arc til 1 kr. inkl. 3medium abb. til 249,- pr. md. Så den er hermed bestilt. Så må jeg finde noget andet at bruge 700 kroner på :D

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 21:07

Anders Helbo:

Dog fik jeg lige en mail fra 3mobil, at de havde en Sony Ericsson XPERIA Arc til 1 kr. inkl. 3medium abb. til 249,- pr. md. Så den er hermed bestilt. Så må jeg finde noget andet at bruge 700 kroner på :D

Fornuftigt at købe den på dit abonnement. kunne du ikke tage en bedre og dyre telefon. Bare du brugte et af mine banner til at bestille den.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:31

Lykkebjerg:

Anders Helbo:

Fornuftigt at købe den på dit abonnement. kunne du ikke tage en bedre og dyre telefon. Bare du brugte et af mine banner til at bestille den.

Brugte desværre ikke et af dine bannere, da linket jo var direkte i mailen jeg fik fra 3... :D

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Helbo:

Ja, det er nok dagens bedste tilbud! Det er en ganske udmærket smartphone og der er et rigtig godt kamera i. Mindsteprisen ligger nede omkring 1.700 kr. og Sony Ericsson Xperia Arc er klart det bedste køb til den pris. Kan du bruge det inkluderede taletid og surf, så er den jo bare endnu billigere.

Mon ikke du kan bruge de 700 kr. på tøj, eller på en julegave til en anden Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:49

Nicolaj Thomasen:

Anders Helbo:

Ja, det er nok dagens bedste tilbud! Det er en ganske udmærket smartphone og der er et rigtig godt kamera i. Mindsteprisen ligger nede omkring 1.700 kr. og Sony Ericsson Xperia Arc er klart det bedste køb til den pris. Kan du bruge det inkluderede taletid og surf, så er den jo bare endnu billigere.

Mon ikke du kan bruge de 700 kr. på tøj, eller på en julegave til en anden Big Smile

Ja, synes også den er rigtig cool, så skal sikkert nok bliver glad for den.

Tøj har jeg sku nok af, men mon ikke jeg ender med at købe noget tilbehør til grillen eller køkkenet, men at bruge dem på en gave til en anden, ville jo også være en super idé. Takker !!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)