Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder denne idé?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En jobkonsulent med stor erfaring i at tackle fagforeninger og med et massivt indblik i love og bekendtgørelser og ikke mindst overenskomster, der tilbyder konsulentydelser til dels mindre virksomheder, der ikke er medlem af arbejdsgiverforeninger - og dels til arbejdstagere, der ikke er medlem af en fagforening - er det en idé, der holder - eller er det dødfødt?

Ville I som iværksættere benytte sådan et tilbud (hvis i altså har eller skal have medarbejdere) ?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:03

Det ville nok hurtig blive dyrer end at blive medlem af en arbejdsgiverforening eks Krifa Erhverv som jeg selv har været medlem af.

Hvis man ikke er standhaftig og holder på sin ret så kan man få hjælp af modpartens fagforening fordi hvis de kan lukke en sag med det samme så tjener de jo på det. Jeg har aldrig haft sager som er kommet i retten og jeg føler mig ikke snydt og føler heller ikke at det har kostet mig noget som ikke var ok.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:20

KA hotline koster 295 + moms pr måned hvis man har under 10 ansatte - så man skal da have seriøst mange problemer, før den løsning er billigere?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 15:41

Enig som sagt så har jeg klaret mig selv. Man hvad ville det koste hos dig. Og er du jurist så man kan hænge dig op på dine råd. Ellers kan det blive rigtigt dyrt hvis du ikke vejleder mig efter loven.

en sag i min fars firma hvor vi prøvede at komme ud af 3 mdr, opsigelse pga. en sælger meldte sig syg og han lå på hospitalet sagde han men når man ringede til sygehuset havde de ham ikke indlagt. Sælger boede i ålborg og virksomhed i kbh. jeg tror nok vi kom til at betale men der gik langtid.

Jeg selv havde en medarbejder som lånte nogle penge til en bil og troede at han kunne give mig nøglerne til bilen da han stoppede. Men den var reg. i hans navn på motorkontoret. så han fik aldrig pengene og jeg formoder også at fagforeningen ikke var glad for ham bagefter fordi der var mange usandheder i det som han havde sagt til dem.

Derud over nogle småsager med medarbejder som bare udeblev fra arbejdet som aldrig kom til fagforeningen.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 15:43

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 16:01

Nu er det ikke mig, der er jobkonsulent - og nej han er ikke jurist, men rådgivningsansvar kan man forsikre sig ud af.

Jeg forstår ikke helt, hvad det er du ikke kan finde? Linket virker da udemærket?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 17:06

Majbritt Jacobsen:

Nu er det ikke mig, der er jobkonsulent - og nej han er ikke jurist, men rådgivningsansvar kan man forsikre sig ud af.

ok

Majbritt Jacobsen:

Jeg forstår ikke helt, hvad det er du ikke kan finde? Linket virker da udemærket?

Ja det gør det men jeg kan ikke finde de 40.000 banner visninger for 200 kr

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)