Som et spin-off på nogle større igangværende projekter, har jeg hygget mig lidt med at begynde at skrue et lille system sammen til visualering af trafik på web-sites. Så man på storskærme i internet-foretagender som mit eget, minut for minut kan følge trafikken på sitet, se et verdenskort og se hvorfra der lige nu kommer flest brugere etc. Det jeg selv kunne finde på nettet duede ikke rigtigt, ville gerne ha' noget der kan køre selv og opdatere på f.eks. storskærme. Nå men jeg har så flikket en prototype sammen, for at se om det rent teknisk var til at håndtere, og det viser sig at være meget nemt, meeeen deal'en i det her projekt er at det skal se FEDT ud. Og... det gør det ikke endnu, og det kommer det hele ikke til hvis jeg skal lave grafikken :-) Jeg aner ikke hvor det ender, og hvad vi gør hvis det kan sælges på et tidspunkt, men skriv til mig og lad os tage en snak hvis du har lyst. Linket til verdens grimmeste web-site er her: http://appytrack.appyminds.com Du skal nok lige oprette en account for at kunne se bare en lille smule, det kræver kun navn, email og password. Mange hilsner Jesper |
Vil lige tilføje at jeg er med på at der findes noget lignende i forhold til ideen her, men jeg har nogle unikke features i ærmet, er bare ikke lige klar til at gå public med dem :-)