Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samlet artikel med råd mht. PBS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står og skal til at oprette min første personlige PBS Aftale, jeg har før lavet den tekniske implementation for kunder men aldrig selv været igennem godkendelses proceduren osv. jeg ville så bladre Amino igennem for at finde ud af hvad folk har sagt om emnet men det er sku svært at grave det frem sådan lige, var det ikke en ide at få samlet de råd folk har givet mht oprettelse af PBS godkendelse osv.?

Jeg er selv ved at komme til den erkendelse at jeg nok må have styr på noget dankort betaling til min hosting virksomhed, nu er vi ved at etableret et website og et seperat Aps til virksomheden så er det måske også på tide at få Dankort betaling på hjemmesiden. Det korte spørgsmål er "Hvad skal der til før man kan lave netbetaling med dankort på sin hjemmeside?" Jeg kender godt en del af svaret men vil gerne høre det hele alligevel :)

Mvh og på forhånd tak
Mikkel Christensen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 09:28
Jeg synes det var meget ligetil at følge vejledningen og udfylde ansøgningen til PBS. For mig at se var det vigtigste at få lavet nogle ordentlige forretningsbetingelser, det checker PBS. Men at dømme på andre webshops, så kan man sagtens komme let hen over det. PBS accepterer ihvertfald at forretningsbetingelserne ikke er clean-cut i henhold til Forbrugerstyrelsens vejledning, jvf forbrug.dk.
Jeg ser ikke nogen specielle faldgruber i den forbindelse.
Mvh
Steen
Peak Sport - Online Climbing Equipment

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:58
er der ikke noget med at man skal inbetale et depositum på 12.000kr til PBS?
Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 14:00
Ikke et depositum, men vist nok et likviditets krav, jeg kan nu ikke huske hvor stort det er det skal være. Jeg så det ikke som uoverkommeligt.
Men prøv lige at læse betingelserne en gang, så tror jeg du bilver meget klogere lynhurtigt.
Mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)