Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet e-handel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har undersøgt det lidt, og I er åbenbart de dygtigste - og mest hjælpsomme ;) - indenfor e-handelssider. Derfor spørger jeg jer nu, hvad skal jeg gøre.

Jeg synes selv, at mit forretningskoncept er ret godt - men hvordan integrerer jeg det bedst på nettet?

Det skal være en webshop, hvor alle mine idéer med hensyn til design og usability, med tiden kan integreres.

- Jeg snakker virkelig alt: Teknik, Marketing, Design, online reklame, søgemaskineoptimeringer osv.

Jeg har gjort et ærligt forsøg, (synes jeg selv!!), på at sætte mig ind i det hele. Det virker bare lidt uoverskueligt, specielt fordi min partner og jeg, har sat os en deadline, der hedder d.1 januar 2012.

Alle tips, og idéer er velkomne. Og en afkrydsningsliste, eller noget lign. ville være stærkt at foretrække.

(det skal siges, at jeg endnu ikke har fået læst hele amino. Så gode links og alt brugbart ville være lækkert).

- Mikkel

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 20:29

Well :)

Du starter med at tage kontakt til et webbureau som kan få dig igang med en SEO webshop som er let at bruge, eller bliver sat ind i den. Sørger for at få en designer til at designe logo etc.

Får sat en Google Adwords kampagne op.

Sørger for at bruge mund til mund metoden til at reklamere med, evt. ofrer penge på reklame/omtale diverse steder.

Konkretiser lidt hvad du ønsker for tror ikke helt jeg har fået dig hvis ikke det er overstående.

Skriv til mig på sm@pixelit.dk og så kan vi lige sætte os ned og holde et møde hvor vi kan sparre med jer og evt. komme med nogle tilbud hvis det kommer på tale.

Smile !

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:59

Er ikke på udkig efter direkte konsulent arbejde.

Men en webshop, hvor det er muligt, at videre udvikle det allerede eksisterende koncept. 

Og med hensyn til design af logo/profil - så er det på plads.

Hvad anbefaler i som platform for shoppen? SEO? - Skal kunne sende nyhedsbreve ud. og være meget fleksibel med hensyn til design / opsætning. - således at nye idéer til forbedringer af usability ikke bliver bremset af platformen.

Google addwords? tell me - is it worth it?

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 21:12

Google AdWords, because YOU are worth it ;)

Sparrringen var nu ikke ment som betalings arbejde, men blot et uformelt møde hvor vi kunne sidde og snakke frem og tilbage og kigge ganske gratis og hyggeligt på det da alting ikke behøver at ende op i at nogen skal løbe med en kontrakt ;)

Ja det er det, men man skal gøre sig nogle overvejelser om hvordan, hvor mange penge osv. og så prøve i en periode og se om det giver noget.

Vi arbejder selv med Magento CMS systemet som er super lækkert, når man lige har sat sig lidt ind i det :)

SEO = Søgemaskine optimering. Sammen med AdWords kan det give bang bang, men som sagt, så skal AdWords bruges med opmærksomhed for man kan komme til at glemme at sætte et budget og så ende med at betale vildt mange penge.

Magento: http://www.magentocommerce.com-> http://www.magentocommerce.com/download . Community edition altså.

Alternativt er der Prestashop: http://www.prestashop.com/

Smile !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)