Hej Amino Jeg har undersøgt det lidt, og I er åbenbart de dygtigste - og mest hjælpsomme ;) - indenfor e-handelssider. Derfor spørger jeg jer nu, hvad skal jeg gøre. Jeg synes selv, at mit forretningskoncept er ret godt - men hvordan integrerer jeg det bedst på nettet? Det skal være en webshop, hvor alle mine idéer med hensyn til design og usability, med tiden kan integreres. - Jeg snakker virkelig alt: Teknik, Marketing, Design, online reklame, søgemaskineoptimeringer osv. Jeg har gjort et ærligt forsøg, (synes jeg selv!!), på at sætte mig ind i det hele. Det virker bare lidt uoverskueligt, specielt fordi min partner og jeg, har sat os en deadline, der hedder d.1 januar 2012. Alle tips, og idéer er velkomne. Og en afkrydsningsliste, eller noget lign. ville være stærkt at foretrække. (det skal siges, at jeg endnu ikke har fået læst hele amino. Så gode links og alt brugbart ville være lækkert). - Mikkel |
Well :)
Du starter med at tage kontakt til et webbureau som kan få dig igang med en SEO webshop som er let at bruge, eller bliver sat ind i den. Sørger for at få en designer til at designe logo etc.
Får sat en Google Adwords kampagne op.
Sørger for at bruge mund til mund metoden til at reklamere med, evt. ofrer penge på reklame/omtale diverse steder.
Konkretiser lidt hvad du ønsker for tror ikke helt jeg har fået dig hvis ikke det er overstående.
Skriv til mig på sm@pixelit.dk og så kan vi lige sætte os ned og holde et møde hvor vi kan sparre med jer og evt. komme med nogle tilbud hvis det kommer på tale.