Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører jeg bedst min idé

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis du ikke kan ofre to timer om dagen på dit projekt, så tror jeg at du bør lukke projektet - du ender bare med at skuffe dig selv og andre.

Det er ikke for at være uhøflig, men jeg synes ikke det er seriøst.

Held og lykke med den rette beslutning.

/Jonas 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er seriøst, men du kan godt se, at jeg umuligt kan følge udviklingen af sitet, hvis det bliver lavet i Århus, og jeg er bosat og går i skole i Aalborg. Det vil ingen kunne gøre. Er bare realistisk. Du skal regne med, at jeg samtidigt har lektier for hver dag, plus du heller ikke har taget transport tid med, da jeg ville skulle med tog hver dag. Og det tilbud jeg har fået indtil videre, er der heller ingen af dem, der forventer, at jeg sidder og ånder dem i nakken hver dag. Der skal selvfølgelig være tæt kundekontakt, men det du foreslår finder jeg unormalt, og det stemmer overhovedet ikke overens med de arbejdsmetoder og de virksomheder, jeg har arbejdet sammen med igennem min uddannelse. Den måde man arbejder på er, at man beskriver sin ide til udvikleren, og så snakker man om det. Så starter udvikleren med at udarbejde en prototype. Efter et stykke tid, ser jeg denne prototype, og hvis virksomheden bruger en iterativ proces, så er det let for dem, at kunne gå tilbage og rette, hvis jeg ikke er tilfreds med den. Jeg kan godt følge din tankegang med at være tilstede to timer hver dag, hvis man i forvejen er arbejdsløs og ligger hele sin tid i udviklingen. Men igen har jeg aldrig hørt om, at kunden sidder op til to timer hver dag hos programmøren og følger arbejdet. Det må også være træls for programmøren, at kunden hele tiden er til stede.

Jeg vælger at beskrive min ide for programmøren, og så får han tid til at sidde og arbejde med det. Når han så har noget konkret, tager vi kontakt til hinanden igen, så jeg kan afgøre, om jeg er tilfreds med det, han er kommet frem til indtil videre. Det er sådan de fleste arbejder, dem som jeg har snakket med indtil videre. Så jo, jeg er meget seriøs, men jeg forstår ikke din tankegang. Når du siger, jeg ikke er seriøs, og skal bruge to timer hver dag for at følge udviklingen, synes jeg mere du virker useriøs. Den beslutning jeg har taget angående arbejdsformen synes jeg er professionel og anvendelig, og den holdning deler mange udviklere åbenbart med mig. Der er jo folk, som har arbejde eller skole ved siden af, som ikke kan ofre flere timer hver dag til at sidde bag udvikleren.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)