Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til internetcafé på Frederiksberg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger en partner til min virksomhed.

Driftselvskabet ApS ejes 100% af et Holding selskab ApS og det er i Holding selskabet, man har mulighed for at købe procenter, så der er mulighed for at drage nytte af de fordele som den forretnings struktur tilbyder.

Revision udføres af en statsautoriseret revisor

Butikken hedder Cphonline og er den førende internetcafé i Danmark, men er hårdt ramt af manglende ledelse.
Butikken omsætter for under det halve af hvad den har mulighed for, fordi opgaver som daglig drift og håndtering af personale er kørt lidt af sporet.

Virksomhedder som Xplayn, Steelseries, Eurogamer, MM-vision, CoolShop, EA games og andre har sagt ja til at have samarbejde med Cphonline, men på grund af det daglige arbejdspres kan jeg som indehaver simpelthen ikke nå at vedligeholde den daglige drift og videreføre disse samt andre lovende aftaler.

Jeg vil gerne understrege at der er stor mulighed for at skabe et pænt overskud, det kræver at du angergere dig lige så meget som jeg!!!

Cphonline har allerede over 6000 medlemmer som er aktive kunder. Med den rette markedsføring og ledelse kan dette tal mange fordobles.  

Jeg søger en med mulighed for at indskyde kapital for at købe x antal procenter i virksomheden, samt at kunne arbejde minumum 37 timer om ugen.

Det et krav at du har erfaring inden for butik og ledelse.

Jeg søger en som har hovedet sat rigtig på og forstår at man skal yde for at kunne nyde.

Jeg søger en som forstår at tillid er noget man opbygger og at der skal arbejdes både klogt og hårdt.

Bonus info:

CphOnline er beliggende på Frederiksberg lige på et strøg, med Frederiksbergcenteret, Frederiksberg gymnasium, falkoner biografen & CBS, er lige rundt om hjørnet så der er en utrolig stor kunde base iområdet.

Så alt i alt en fantastisk beliggenhed, Cphonline ligger i store flotte lyse lokaler med højt til loftet & super atmosfære, her er masser af mulighed for at kunne banke denne virksomhed endnu større end den er i forvejen.

Fra København
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:02

Hej Rasmus

Har prøvet at sende dig en PM, men du har ikke åbnet op for det.

Vil du gøre det, eller sende mig en PM med en e-mail jeg kan kontakte dig på?

MVH

Kasper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 20:14

Jeg er ikke helt med.. En PM?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 20:15