Jeg søger en partner til min virksomhed. Jeg vil gerne understrege at der er stor mulighed for at skabe et pænt overskud, det kræver at du angergere dig lige så meget som jeg!!! Cphonline har allerede over 6000 medlemmer som er aktive kunder. Med den rette markedsføring og ledelse kan dette tal mange fordobles. Jeg søger en med mulighed for at indskyde kapital for at købe x antal procenter i virksomheden, samt at kunne arbejde minumum 37 timer om ugen. Det et krav at du har erfaring inden for butik og ledelse. Jeg søger en som har hovedet sat rigtig på og forstår at man skal yde for at kunne nyde. Jeg søger en som forstår at tillid er noget man opbygger og at der skal arbejdes både klogt og hårdt. Bonus info: CphOnline er beliggende på Frederiksberg lige på et strøg, med Frederiksbergcenteret, Frederiksberg gymnasium, falkoner biografen & CBS, er lige rundt om hjørnet så der er en utrolig stor kunde base iområdet. Så alt i alt en fantastisk beliggenhed, Cphonline ligger i store flotte lyse lokaler med højt til loftet & super atmosfære, her er masser af mulighed for at kunne banke denne virksomhed endnu større end den er i forvejen. |
Hej Rasmus
Har prøvet at sende dig en PM, men du har ikke åbnet op for det.
Vil du gøre det, eller sende mig en PM med en e-mail jeg kan kontakte dig på?
MVH
Kasper