Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge til den der kan lave en hjemmeside til mig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg har en "ide" eller Faktisk har jeg set noget, som jeg godt kunne tænke mig at kopier Jeg ejer en heleveds masse facebook sider med meget aktiviret p,å og tjener penge på at smide reklamer op på siderne, men i længden så er der jo ikke ret mange der endelig gider trykke på reklamer, til gengæld kan man altid få folk til at trykke på fx enyoutube film med en god overskrift. 

Så her den anden dag så jeg en side som syntes var rigtig godt lavet, "http://www.fiskebe.net/da/" Her har en person fundet nogle rigtig gode og sjove film frayoutube og lagt dem ind på hans hjemmeside, men for at se dem skal man lige se 30 sec af en viral reklame film.. og dele Youtube videoen på ens egen facebook side samt tryk "like" på hans facebook fanpage. synes alt i alt at det er rigtig godt lavet, og ville høre om nogen kunne hjælpe mig med at lave sådan en side, jeg har kendskab til html, på rimelig niveou. og har penge hvis nogen er klar på en lille opgave, det vigtigste for mig er at siden bliver simpel, med et meget rent design, og med mulighed for bruger selv kan ligge deres sjove film ind :) 

en all around løsning, har allerede webhotel, mangler en webdesigner/programør, der er frisk på et samarbejde.

P.S Siden/designet behøver ikke vare lavet fra bunden, et gratis theme, som kan "fin pudses" er også okay.

kan byde ca 1000-1500kr til den person der kan lave sådan en side til mig 

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)