Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af en rengørin virksomhed jeg søger hjælp til der.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

start af en rengørin virksomhed jeg søger hjælp til der.
skal man også betalt virksomhedskat , når man betalt b-skat er omsætningen ikke personlig indkomst .
jeg vil start op u/banklån
egenkapital i min rengøringsfirma er ca kr 2500 og er kun til udstyr og materialer eller skal jeg kapital på 50000kr? men jeg bliv i min job 1/2 tid kun til firma giv mig en god løn . kan jeg god start et

jeg jeg har en moms nr til faktura ?
eller når jeg har en oms på 50000kr ?
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/10/2005 11:26:31 AM Forfatter:start af rengøringsfirma

start af en rengørin virksomhed jeg søger hjælp til der. skal man også betalt virksomhedskat , når man betalt b-skat er omsætningen ikke personlig indkomst . jeg vil start op u/banklån egenkapital i min rengøringsfirma er ca kr 2500 og er kun til udstyr og materialer eller skal jeg kapital på 50000kr? men jeg bliv i min job 1/2 tid kun til firma giv mig en god løn . kan jeg god start et

jeg jeg har en moms nr til faktura ?
eller når jeg har en oms på 50000kr ?

 
Kære Anonyme
 
 
Hvis du vil udskrive faktura incl moms, skal du have et CVR nummer (tidligere SE nummer) Det kan du læse mere om på skat.dk ved oprettelse af personligt ejet virksomhed.
 
Når du betaler skat af din indtægt på et personligt ejet firma, skal du ikke også betale selskabsskat - selskabsskat betales kun af selskaber (A/S, ApS etc)
 
Om du har 0 kr eller 1 mill kr er forsåvidt ligegyldigt - der stilles ikke krav om egenkapital i et personligt ejet firma.
 
 
Mvh
 
Lars C
plbrake.dk
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)