Jeg planlægger selv at flytte til Los Angeles indenfor de næste par år, så jeg vil rigtigt gerne vide, om han kan komme med nogle gode råd til at skabe sig et netværk netop der!?
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det vil jeg glæde mig rigtig til at læse, synes virkelig han har klaret sig godt!
Men jeg vil gerne vide, hvordan han har holdt fokus på sin forretning og udviklet sit brand, samtidigt med retsagen mod Shamballa (mener jeg de hed) og kritikken at han havde stjålet designet fra dem og ikke fået det fra Østen, som han selv siger?
Hvis det er muligt, så vil jeg gerne vide hvordan han har fået sine smykker ud til kendisserne - er det rent held eller gennem netværk?
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Jeg er stor fan af Jannik - glæder mig til at høre dit interview :-)
Glæder mig til at høre hvordan han er nået hele vejen til toppen af USA med succes, men kan ikke undgå at tænke på hvordan livet blandt kendisser er. Hvordan er det at hænge ud med alle de store stjerner og leve livet som en kendis selv?
Ser frem til det læse/høre det.
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.