Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettet tråd med nye indlæg...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Tøsedrengene på Amino har slettet en tråd jeg deltog i, fordi den handlede om en svindler :) Problemet er, at der konstant står 2 ulæste indlæg med henvisning til tråden på min forside. Bliver de dér for evigt?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvem forventer du svarer dig ?

Tøsedrengene Wink

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 17:37

Det viser sig der er en lille rød dims der kan fjerne dem, så den har jeg brugt ;-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper:

Tøsedrengene på Amino har slettet en tråd jeg deltog i, fordi den handlede om en svindler :) Problemet er, at der konstant står 2 ulæste indlæg med henvisning til tråden på min forside. Bliver de dér for evigt?

Hej Jesper,

Det var da en meget lidt charmerende omtale af Amino, du præsterer.

Der er altså ingen, der tvinger dig til at benytte Amino. Men vælger du at benytte Amino, forventes det altså, at du overholder Aminos regler, lige som alle andre.
Reglerne vedrørende udhængning af personer eller firmaer er krystalklare og efter min mening ikke til at misforstå.

Derfor bliver der naturligvis skredet ind, når du overtræder reglerne.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 18:31

Hej John

Det er helt utilsigtet jeg har gjort dig så ked af det med min 'meget lidt charmerende omtale af Amino', at du følte dig kaldet til at skrive en formaning. 

Men blot for at resumere: Nogen har startet en tråd som jeg har svaret i. Tråden bliver så slettet (og jeg antager jeg kan gætte hvorfor) mens adviseringerne bliver stående. Jeg finder så ud af at slette dem selv, efter jeg har skrevet mit spørgsmål, men markerer så et andet svar for at indikere en løsning er fundet.

Hvis du for 1-2-3(?) uger siden mente jeg skrev noget forkert, ville det have været hensigtsmæssigt at påtale det dengang. Men jeg har svært ved at forestille mig tråden blev slettet pga mine indlæg - men kan forestille mig  andres var grund til det.

Så op med humøret, John - du kunne vælge at læse smileyen i mit oprindelige indlæg og betragte forklaringen om 'hvorfor' tråden blev slettet som forbrugeroplysning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)