Hej Aminoer :-)
Jeg søger, efter at være uberettiget fyret, efter overensstemmelse af min kontrakt, et nyt arbejde.
Lidt om mig:
Jeg er en 19årig pige, der i sommers blev HHX student med fagene; finansiering C, Virksomhedsøkonomi A og afsætning B!
Det er alle fag, jeg afsluttede med et 10-tal, både i standpunktkarakter og til eksamen.
Jeg er som person smilende, glad, kundemindet og af en pige og være, kan jeg overraskende meget med en computer. Jeg er meget lærenem, og endnu mere åben for at lære noget nyt. Jeg kan tage kritik til mig, uden at blive stødt over det, og tilpasser mig nemt nye miljøer.
Jeg bor pt i Rødovre, men er igang med køb af lejlighed på Amager. Alt i Københavns området har interesse
Hvad søger jeg?
Jeg søger 15-37 timer om ugen, som receptionist, kontormedhjælper eller andet. Jeg har erfaring med: løn, fakturering, kreditering, kundekontakt, kontrakter mm. Jeg har i mit sabbatår, virkelig lært at bruge min viden fra skolen, på arbejdsmarkedet, og det har givet mig en masse mod på arbejdslivet. Udover det kender jeg til html, wordpress, superbruger i officepakken og windows generalt. Jeg er ikke i tvivl om at jeg skal være iværksætter, og drømmer allermest om at eje mit eget hotel en dag. Men indtil da, ønsker jeg et job, som jeg med glæde kan stå op til om morgenen.
Jeg har kørekort, snakker og skriver flydende engelsk og dansk.
Jeg sender gerne fuldt cv, udtalelse fra min tidligere chef og billede hvis dette ønskes.
Så hvis du mangler en mødestabil medarbejder, håber jeg du vil tage kontakt til mig snarest muligt :-)