Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Ønskes På Mit Første projekt :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude.

Jeg har starte et lille forsøg op, med at se om jeg kan lave en forretning, udelukkende over facebook. konceptet går ud på at, jeg laver konkurrencer på min facebook side, og så når jeg har en masse der "synes godt om", vil jeg så tjene penge på reklamer. Jeg har pt. 64 "synes godt om" vilket er langt fra nok, som i sikkert også kan regne ud. Jeg ville blive glad hvis i lige ville tage et kig på den, give lidt feedback på diverse ting osv.

http://www.facebook.com/#!/pages/Gratis-konkurrencer/154225001344457

DBH. Ronnie

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 08:00

Bumb.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:16

At satse udlukket på facebook, det er svært der skal en hjemmeside til konkurrencer regler med mere er  der på facebook sats mere på det social venner anbefaler dig og brug det facebook er bedste til at mange videre formidler dit gode budskab imellem sine venner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:20

Hej Ronnie

Jeg har kigget lidt på din Facebook-side og har et par ideer til ting, du kan forbedre.

Den første ting, jeg ville lave, er en velkomstside. Altså, hvis man søger på Gratis Konkurrencer, eller hvis man via en af sine venner klikker sig hen på din side, så lander man på en velkomstside, som præsenterer hvad denne side går ud på. Få lavet noget lækker grafik og skriv lidt, bare tre korte linjer, om hvad man kan få ud af at trykke "synes godt om" til din side.

Dernæst ville jeg få lavet et lækkert profilbillede. Det du har nu, ligner noget word clip art der er kastet sammen på 3 minutter. FB Konkurrencer, som jeg kan se din side synes godt om, har et fint profilbillede. Det udstråler måske ikke så meget konkurrencer, men det ser pænt og indbydende ud.

Den ting, som afskrækker mig mest fra at trykke "synes godt om", er måden man deltager i konkurrencerne. Du skriver godt nok, at du kun bruger mail-adressen, hvis man vinder en af konkurrencerne. Men din side er jo åben for alle, så ALLE kan jo se, når folk skriver deres mail-adresse i kommentarfeltet. Jeg tror på det bedste i folk, og jeg er sikker på, at du ikke ønsker at udnytte folks mail-adresser, men det kan der meget vel være andre der gerne vil.

Så jeg synes du skal finde på en anden måde, som man skal deltage på. Jeg kender ikke til dit budget, men jeg synes du skal kaste nogle penge efter nogle, som har styr på at køre konkurrencer på facebook. Så er du også sikker på, at du gør det efter Facebooks konkurrenceregler.

Held og lykke med projektet!

Venlig hilsen

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)