Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan en is butik ejer lære dig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal snakke med Christian Toxboe fra N´iceCream.
Han holder til i Los Angeles og har 4 butikker, hvor han hver dag laver frisk økologisk is.

Har du noget du gerne vil vide, så sig endelig til her i debatten :-)

Hvis du vil se den første snak jeg lavede, så kan du hvis du er plus medlem, se den her 

Hvis du ikke er Plus medlem, så er der to gode gratis klip under betalingsvideoen.

Jeg har lavet 4 videoer og de bliver lagt online hver uge.

Kom glad med jeres spørgsmål.

De bedste hilsner

Martin

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes is-branchen er alt for cool :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Lidt strøtanker...

  • Hvordan han fik idé, til lige økologisk is, en passion eller et behov han dækkede?
  • Hvad der er hans succeskriterier (efter hans mening, måske hans kunders)?
  • Hvordan arbejder han med den videre udvikling af biksen, eller gør han?
  • De 3 bedste ting ved iværksætteri i USA for ham?
  • De 3 typiske fejl iværksættere laver i USA, eller hvilke lavede han?
  • Skaber hans fundraising der nævnes på HP nogen succes eller er det "bare" et must?
  • Har han planer om at gå retail > ind i butikker, kiosker som Benn&Jerry's?

Jeg har selv har selv spist en del is igennem årene i USA alle mulige steder og kvaliteter, men står tit lidt med en flad fornemmelse af, her står man og køber økologisk is og prøver at gøre det rigtigt, men så går der efter min mening Amerika i den, og man får sin is op af en ussel hvid plasticspand eller eller et bæger der virker helt forkert i forhold til økologi. Det som om det ikke helt er gjort færdigt, er kunderne ligeglade og er han?

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)