Hejsa Jeg står i den situation, at det domæne jeg gerne vil købe heldigvis er ledigt Men mit problem opstår i, at navnet på mit domæne også godt kan fungere med "The" foran. Jeg tænker på at købe begge domæner, så jeg undgår at en anden ser mulighed i at købe det samme domæne som mit bare med "The" foran. Når jeg omtaler navnet på domænet kan jeg både sige "The" foran men også uden. Det vil lyde som det her eksempel. "Have you heard about Rat Pack" "Have you heard about the rat pack" ( I ved den gruppe af entertainere bestående af Dean Martin, Frank Sinatra og Sammy Davis jr. Lige et sidespørgsmål. Hvis jeg downloader Joomla, kan jeg så selv ændre i keyword, metatags osv, så jeg kan sige, hvad der skal søges efter. Er det muligt i et program som Joomla, at kunne ændre det i koden? |
Domæner koster i dag så lidt, at jeg vil anbefale dig at snuppe begge domæner, for at ende med at et anden tager det andet domæne er ikke sjovt.
Jeg er ikke Joomla-kender, men ud fra denne tråd, ser det ud til at kunne lade sig gøre.