Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis PDF editor = Open Office! (+afstemning: hvad bruger du?)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Rønnow:

Hej Allan

Hvis du ved at dem du sender et writer (.odf) dokument til har Microsoft Office Word (.doc) så hust at lav filtypen om i gem som og gem det i (.doc) , så burde de kunne læse det. jeg har selv oplevet det samme jeg har sendt den forkerte filtype. Alternativt gem det som (.pdf) og som (.odf) det gør du nemt kan redigere i det men modtager kan ikke redigere i det.

Hej Brian,

HeHe - jeg troede faktisk at et Writer dokument skulle gemmes som .odf for at kunne åbnes i Word - havde slet ikke tænkt på, at man kunne gemme i .doc-format.

Så tak for det! Smile

Og så kan jeg se, at PDF Import er præinstalleret i LibreOffice - så jeg tror jeg hopper på Libre - hvis det er korrekt, at Open Office ikke opdateres længere.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:31

J. Deleuran:

Jeg bruger LibreOffice

Så jeg stemte ingen af delene

Så bare lad som om, at der står et skjult "source" mellem Open og Office i den øverste linje! Wink

.... Eller - du behøver ikke lade som om mere - har rettet svarmuligheden. :-)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:50

Allan I:

J. Deleuran:

Jeg bruger LibreOffice

Så jeg stemte ingen af delene

Så bare lad som om, at der står et skjult "source" mellem Open og Office i den øverste linje! Wink

.... Eller - du behøver ikke lade som om mere - har rettet svarmuligheden. :-)

Ja- og nu kan jeg ikke rette min stemme Stick out tongue

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:32

J. Deleuran:
Ja- og nu kan jeg ikke rette min stemme

Aah - jeg læste det som, at du have undladt at stemme.

Men fair nok - så har vi bare "en i mente" på Open (source) Office. Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:08

Brian Rønnow:

Hej Allan

Hvis du ved at dem du sender et writer (.odf) dokument til har Microsoft Office Word (.doc) så hust at lav filtypen om i gem som og gem det i (.doc) , så burde de kunne læse det. jeg har selv oplevet det samme jeg har sendt den forkerte filtype. Alternativt gem det som (.pdf) og som (.odf) det gør du nemt kan redigere i det men modtager kan ikke redigere i det.

@Michael

Openoffice mener jeg ikke bliver opdateret mere, dog er Libreoffice jævnligt med opdateringer og det er gratis ;-)

jeg ved ikke om det  anden er bedre Libreoffice  jeg har kun prøvet Openoffice og Microsoft word jeg heder altså mikael christiansen  jeg heder ikke mikael med c

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 16:52

Brian Rønnow:

Hej Allan

@Michael

Openoffice mener jeg ikke bliver opdateret mere, dog er Libreoffice jævnligt med opdateringer og det er gratis ;-)

Mikael christiansen:

jeg ved ikke om det  anden er bedre Libreoffice  jeg har kun prøvet Openoffice og Microsoft word jeg heder altså mikael christiansen  jeg heder ikke mikael med c

Hej Mikael

Jeg beklagermig stavefejl.

Hav en god dag

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:21

Brian Rønnow:

Brian Rønnow:

Hej Allan

@Michael

Mikael christiansen:

Hej Mikael

Jeg beklagermig stavefejl.

Hav en god dag

gør ikke noget var dog lidt i tvivl om det var mig du skrev til derfor skrev jeg mikael 

men hvad er Libreoffice  det har jeg aldrig hørt om og er det lige så godt som Openoffice  , for jeg har aldrig prøvet jeg vil da gerne have det bedste og til den bedste pris så jeg kan få meste mulig iværksættere fremgang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 19:21

Hej Mikael

LibreOffice er er gratis office program. Det kan nu endnu mere end OpenOffice kan og der udvikles på LibreOffice, det er udviklerne fra OpenOffice der har staret op med Libre da de ikke kunne blive enige med Corel om hvordan OpenOffice skulle forløbe.

Jeg har valgt Libre da der bliver udviklet på det, det har der ikke i lige så stor blevet på openOffice.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)