Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du gerne have vidst, da du opstartede en webshop?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

At man kan få Visa, Visa electron og Mastercard på siden, udenom PBS.

Euroline tilbyder det til 

Oprettelse = 0,-

Abonnement = 0,-

Og en procent per betaling som sagten han hamle op med PBS pris.

Med Epay som betalingsgateway kan du både få en dankort aftale med PBS og en Kreditkort aftale med Euroline samlet i en gateway.

Links

http://www.euroline.se/dk/startdk.htm

Den er ikke så god, men ring til dem, så får du en god service

http://www.epay.dk/epay-payment-solutions/ 

Hvis du vælger en magento webshop og vælger at få den hostet hos Magentohotel (De er geniale til hvad de laver) så kan du få den Epay Bussines aftale som er nødvendig for at kunne håndtere flere betalingsindløsere på en gang, billigere end ved at købe den direkte fra Epay.

Det ville jeg gerne have vidst. Og jo, start ud med at gøre tingene rigtig. Lad være med at starte med en billige designer og programmør. Jeg kom til at lave det hele om hos kompetente folk og dermed betale for det 2 gange. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:46

mere viden om seo , mere om hvordan kommer i kontakt med en billige leverandør, jeg har denne her med mangler en del endnu til min sexshop den er færdig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holeby
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  www.blueprox.dk Skrevet kl. 23:23

hej

Hvis jeg vidste atl det som jeg ved nu om webshop´s så var jeg ikke startet... det er en vild verden og i forhold til andre kloge webshop ejere så ved jeg faktisk ikke ret meget.

MEN jeg har et koncept som min webshop følger 100% og det er:

"Vi bruger årligt 0kr på søgemaskine optimering fordi vores artikler skal være Brugervenlige, IKKE søgemaskine venlige”        &         "Vi bruger årligt 0kr på Reklamer Fordi reklamer er til fordel for forretningen og til udgifter for kunderne"

Dette holder vores omkostninger og priser nede. selvom vi ikke har brugt 1kr på reklamer eller 1minut på optimering. så har vi Rigligt at lave og har omsat vores lager x 5 gange i år.

mvh René Kaup.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)