Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger oplysninger om VL-netværket

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har læst en lille smule om VL-netværket - er der nogen der ved hvad det koster at være med?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth

Jo da, det ved jeg lidt om.
Der er 68 klubber og prisen for at være med er meget forskellig. Jeg er med i VL5 (www.vl5.dk)
I VL5 betaler vi så vidt jeg husker ca. 5.000 kr. om året og pengene går mere eller mindre til vores egne arrangementer.
Du kan se mere info her:
http://www.dsv-vl.dk

Dbh Martin
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, det lyder meget attraktivt!

Kan man MELDE sig ind eller skal man anbefales (a la loge)?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er bestemt ikke noget loge over det, men man skal anbefales og så skal man have følgende kvalifikationer: 

Som medlemmer optages aktive virksomhedsledere inden for handel, industri og service samt ledere inden for liberale erhverv, offentlig administration, institutioner og organisationer. En virksomhedsleder defineres som en person, der på topplan deltager i virksomhedens overordnede beslutningsproces. Foruden aktieretlige direktører og bestyrelsesmedlemmer - optages i større virksomheder - funktionschefer og lignende.

For så vidt angår de liberale erhverv - revisorer, advokater og virksomhedskonsulenter - forudsættes det, at der er tale om personer, der deltager i beslutningsprocessen i den virksomhed, de fungerer i, som partnere, aktionærer, bestyrelsesmedlemmer eller direktører.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)