Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan mon Post Danmark tackler den her?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:06

Mit umiddelbare gæt er at de er ligeglade, det har jo også været oppe før.

Selvom man tilmelder sig "reklamer nej tak" så får man dem alligevel, da Post Danmark har sørget for de er adresseret.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bor ret tæt på en Post Danmarks egne røde postkasser og overvejer ofte at smide alle "med rundt"-tryksagerne ned i denne. Synes dog ikke de almindelige ansatte i Post Danmark skal lide under ledelsens mindre sympatiske beslutninger.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:55

Klitgaard:
Jeg bor ret tæt på en Post Danmarks egne røde postkasser og overvejer ofte at smide alle "med rundt"-tryksagerne ned i denne. Synes dog ikke de almindelige ansatte i Post Danmark skal lide under ledelsens mindre sympatiske beslutninger.

Da jeg var single, og havde et "reklame nej tak skilt", og alligevel modtog reklamer, var det lige præcis hvad jeg gjorde. 

Det er yderst provokerende og mangel på respekt, at modtage reklamer på trods af de er valgt fra. Så i min verden var der tale om en fejllevering der blev leveret tilbage til afsender. (i den røde postkasse)

Nu elsker kæresten at bladre i alle disse reklamer, så har heldigvis ikke den konflikt længere..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:07

Vi har hængt et skilt op, hvor der står "REKLAMER NEJ TAK!" - Skrevet med blod fra den sidste uddeler.. ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)