Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af kursus via telefonen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Jeg har et 2 timers kursus (førstehjælp), som jeg ønsker at sælge direkte via telefonen. Kurset koster 2200 kr. + moms.
Jeg har over den sidste måned godt mit bedste for selv at klare dette, men må erkende at jeg trods mange opkald, hverken er blevet bedre eller har få den successen. Jeg er ganske enkelt kommet frem til, at hvis det skal lykkes, er det ikke mig der skal lave opkaldet :)

Derfor søger jeg en samarbejdespartner til at lave dette salg via opkald.... har i nogle i kan anbefale, eller har I ideer til salg?

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med dig

Eller også skal du have nogen til at lære dig hvordan du griber det an :) Din begejstring for dit produkt kan du ikke overføre til en ekstern sælger ( til en vis grad, men det bliver ikke det samme -med fare for at skyde mig selv i foden Stick out tongue )

Du kan evt ringe og prøve at sælge mig det -så skal jeg give dig noget feedback på det. Det koster gratis. Du kan få mit nummer i en pb hvis du er interesseret.

Mvh Jannie

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:08

Jeg syntes godt nok det er dyrt! Eller er det bare mig? 
Jeg har fået flere 6 timer, for en billigere pris, og så fik jeg endda et bevis på det.

Kan du fortælle mere om hvad dit produkt tilbyder? Jeg vil måske gerne hjælpe.  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:14

@Jannie, tak for tilbuddet, jeg er dog sikker på at det ikke er mig der skal ringe ud :)

@MA92BJ, jeg er ret sikker på du ikke har fået det billigere. Lige nettop dette kursus er genoplivning og genoplivning med hjertestarter, og er målrettet de steder der i forvejen har en hjertestarter.

De 2200 kr. er for 14 personer, så det bliver vist ikke meget billigere. :)

Jeg kan selvfølgelig også tilbyde andre former for førstehjælpskurser, dette er dog kun 2 timer.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:23

Selvtak. Jeg er nysgerrig, hvad er årsagen til at de siger nej mon?

Har du overvejet om det overhovedet er noget der skal sælge over telefonen? Igen med fare for at skyde migselv i foden (jeg er telefonterrorist -ikke så længe siden jeg ringede og generede dig lidt, smil) Men min umiddelbare tanke er, at der vil være noget langt imellem dem der ikke allerede er undervist i brugen af hjertestarteren hvis de har den hængende. Tager jeg fejl der? Hvis ikke jeg gør vil der være langt mellem potentielle købere, og så bliver det dyrt at have en ekstern samarbejdspartner til at sælge den for dig. Dyrt er jo relativt -jeg sætter det her i sammenhæng med prisen du tager for dit kursus.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46

Du ringer rå kanvas og det er svært. Det er svært for selv dygtige sælgere, så jeg kan godt forstå at du er gået død i det.

Mit råd til dig er:

1. Lav kun 2-4 kanvaskald af gangen og holde en pause

2. Du skal ikke sælge dit produkt men sælge et møde, hvor du sælger dit produkt

3. Forbered dig godt. Start med at skrive din introduktion ned. Herefter, hvilke spørgsmål du vil stille. Eks. Hvad ligger i vægt på, når i køber personaleudvikling til jeres medarbejdere. Matc svaret med dit produkt.

4. Udfyld et skema, hvor du skriver fakta: hvad kan det. Fordele: hvad gør det. Udbytte: hvilken værdi har det for din kunde, ned om dit prodrukt.

5. Udfyld et andet skema hvor du skriver alle de invendinger ned som du møder, så er du forberedt til næste gang du møder det.

6. Lyt mere end du taler

Du skal være klar i spyttet og vide, hvad dit produkt kan, som giver virksomheden værdi.

Håber at mine ord hjælper dig lidt på vej og husk. Rå kanvas er noget af det sværeste, selv for den mest erfarne sælger.

Pyj pyj med det ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)