Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bærbar computer til grafisk arbejde , mindst 17' skærm

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Kunne godt tænke mig at høre hvad i kan anbefale af gode bærbare computere til grafisk arbejde. Spil er ikke nødvendigt. Til en 7000-10000 kr.?

Hvad bruger I selv, er det godt/skidt? osv?

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dino,

 

Der er flere forskellige muligheder.

Dog vil jeg gerne anbefale en:

 Asus N73SV 17.3" i7-2670QM 6GB GT540 750GB W7HP

Denne bruger jeg selv til mit arbejde, og den fungere perfekt.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten , tak for dit svar. Har også stærkt overvejet den model. Hvor har du købt din henne? Hvas med støj, begynder blæseren at larme efter et par timers Photoshop ? Eller er det ok ?
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dino,

Det vil være et rigtig godt valg. Har ikke oplevet, at der har været støj fra computeren overhovedet. Kun meget stabil drift.

Jeg forhandler IT udstyr, og har købt den igennem min leverandør til eget brug i mit firma. Hvis du er interesseret, så vil jeg gerne lave et godt "amino" tilbud til dig, på computeren.

Bare send en mail til info@tk-datateam.dk.  

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale HP Envy 14 eller 17. Jeg har den selv og den kører fantastisk med de grafiske Adobe programmer.

I HP Envy 14 er der 8GB ram, en i7 Processor, super god lyd (beatsaudio integration), ellers kører den bare super!

Det skal lige siges at da jeg fik den inkluderede Photoshop Elements 8 samt Adobe Premier Elements 8.

Du kan også opgradere batteritiden ved at købe et ekstra batteri til pc'en (2 batteri pladser).

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, den vil jeg også kigge på. :) Morten, har sendt dig en mail.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg syntes du skal have en stationær for når det med over 17 tommer på en bærbar syntes jeg ikke den er ret bærbar mere. Og så kommer du til og sidde derhjemme med den og batteriet går i stykker.

Jeg startede selv med en 15,6 tommer bærbar skiftede til 10,1 og bruger nu en 13 tommer som jeg syntes der er det bedste. Min far har en 19 tommer som jeg har prøver. Den var vildt hurtig og rigtig fed med for stor.... 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)