Det havde jeg også, efter mange år i network branchen så havde jeg en drøm om et koncept, en mulighed hvor alt gik op i en højere enhed.
Jeg drømte om et firma hvor jeg ikke var begrænset af en bestemt kollektion eller x antal services, hvor kunden ikke skulle vænes til at bruge et andet produkt end de plejede.
Jeg drømte om et firma der havde alle typer vare og service uanset hvad der var på mode eller om trenden skiftede. Der kunde levere varerne direkte til kunderne i hele verden til den bedste pris. Et firma der samlede det bedste fra nettet, og som skabte en reel værdi for kunden, og som belønnede dem for at anbefale andre kunder.
Et system hvor din indtægt ikke var afhængig af hvor meget din downline kunne sælge eller om de stoppede. Hvor folk i hele verden kunne handle i de shops de plejede, men hvor du ville få en bid af kagen- hver gang.
Men det er jo bare en drøm…..ja indtil i dag.
Dette er min virkelighed, det firma findes.
Minder det om din drøm, så gnid søvnen ud af øjnene og send mig en mail, så kan jeg måske hjælpe dig.
Resten er op til dig….
Mvh. Jan |
Jeg har muligvis misforstået dit indlæg, men mener du at Martin Luther King var med i noget pyramidespil? :-)