Jeg synes, det er et godt navn og ser frem til at finde nogle tips om pension på siden :) Det er nok en god idé også at købe pensiontips.dk, hvis det kan lade sig gøre :)
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Siden du ikke kommer med nogen yderligere oplysninger, må jeg gå ud fra, at siden udelukkende omhandler råd/informationer omkring pension. Og i så fald er domænenavnet naturligvis godt.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Lyder umiddelbart, som et godt domænenavn, men efter en tur i Google's "Søgeordsværktøj", så viser den at der kun er 10+ månedlige søgninger. Det kan derfor måske være svært at få noget trafik lige på de søgeord :-)
Hvis du vil satse udelukkende på at videregive tips og tricks vedrørende pension, synes jeg det er et super fedt domæne. :o) Men der er måske ikke så mange muligheder i det, hvis du engang vælger at skrive om lidt andet også.
Lyder umiddelbart, som et godt domænenavn, men efter en tur i Google's "Søgeordsværktøj", så viser den at der kun er 10+ månedlige søgninger. Det kan derfor måske være svært at få noget trafik lige på de søgeord :-)
Mit primært søgeord, vil også være pension :)
http://pension-tips.dk/ - En er hjemmeside, hvor jeg hjælper og skriver information omkring pension .