Hej Amino'er Jeg har igennem et længere stykke tid fiflet med tanken om at starte mit eget, og da jeg for nyligt er blevet tilbudt at blive forhandler af et mærke der producerer iPod og iPad covers, så jeg mit snit til at springe ud i det. Der er dog et par ting, jeg skal have på plads, før drømmen kan føres ud i livet. Da jeg er gymnasieelev, og dermed ikke har de helt store midler til rådighed og også skal have tid til min skole, ser jeg salg via webshop som den bedste løsning. Da stort set hele min familie består af selvstændigt erhversdrivende, har jeg ret godt styr på, hvordan man rent praktisk set skal drive forretning (jeg har i hvert fald mulighed for god rådgivning), men hvad er vigtigt at tage i betragtning, når man starter en webshop? Jeg er især interesseret i hvad det kræver at oprette en webshop - med det mener jeg, om jeg selv kan lave den (teknisk og grafisk) eller om jeg skal købe en færdig løsning. Hvis den færdige løsning er den bedste mulighed, hvad vil dette så komme til at koste? På forhånd tak! - Jon Sigvert |
Se vores løsning her
http://bulldesign.dk/prestashop
Prestashop er et meget brugervenligt webshop system som er enkelt og nemt. Tilgengæld er der utallige funktioner, og du kan selv downloade mange flere.
Vores tilbud gælder frem til 2012.