Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Biludgifter (iPhone App + Hjemmeside)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg godkendt min første app i iTunes App Store: Biludgifter

Der er som navnet antyder en app til holde styre på brændstoføkonomi og løbende udgifter for dine køretøjer. Læs evt. mere her: http://itunes.apple.com/dk/app/biludgifter/id484540771?l=da&mt=8

Har du lyst til at afprøve app'en kan du bruger en af nedenstående koder (indløses under Redeem i iTunes). Skriv gerne her i tråden hvilken kode du har taget, så man kan se hvilke koder der allerede er brugt. Jeg håber du til gengæld vil give lidt feedback her i tråden eller et review i iTunes.

1. WFFTKJWHHXR7
2. F96P9JAH43Y4
3. 9WL6LMMMLFFN
4. H67EJ37LNME6
5. AA3RM9N6PLAA
6. JT33RT7YAXP9
7. 97T7MFKFN94K
8. NM999N4KP99P
9. APXMRRM36A4L
10. FAMRWEHXH7KL

Tag også gerne et gik support siden: bitlizard.dk/biludgifter (findes pt kun i en iphone/ipad venlig version).

Feedback, ris, ros, ideer til version 2 modtages med stor taknemlighed.

Mvh Klaus

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30

kontakt siden

frem med cvr nummer og telefon nummer og adresse info ,det skaber troværdighed

menuen

jeg kan ikke rigtigt komme rundt på siden , der står tilbage kun , der er ikke de andre menu punkter i menuen for at komme rundt på siden , lav en menu øverste på siden.

teksten 

teksten er meget svær at læse den er meget tætskrevet flere steder på siden uden mellemrum og overskrifter på siden altså h1 overskrift og under overskrifter h2 og h3 især

social medier

husk på siden facebook , google plus , twitter det social det er blevet vigtigere.

billeder

giv billederne  titler og tags derved en chance findes i google billedet søgning.

ordforklaringer 

lav en interne ordbog faq siden omkring biludgifter , der giver viden omkring alle de ord , denne side starter med h1 omkring dette her kerne ord og hver gang det ord nævnes linker du til den side omhandler dette kerne ord lige som amino.dk wiki side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:32

Hvornår kommer der en android version den vil jeg gerne teste. Savner den.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 16:01

@Mikael: Tak for input, jeg går igang med det samme :). Er lidt i tvivl om hvordan man bedst bruger facebook, men der findes vist masser af indlæg om dette her på siden...

Det skal måske lige indskydes at den side jeg linker til er tænkt son en support side som kan åbnes fra selve app'en. Den er altså primært tiltænkt visning på iPhone. Jeg arbejder lideløbende wordpress side til alm. PC, men det vender jeg nok tilbage til senere.

Lykkebjerg:
Hvornår kommer der en android version den vil jeg gerne teste. Savner den.

Det er under overvejelse, men jeg har en anden opgave der skal afsluttes først.

Mvh Klaus

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)