Så fik jeg godkendt min første app i iTunes App Store: Biludgifter Der er som navnet antyder en app til holde styre på brændstoføkonomi og løbende udgifter for dine køretøjer. Læs evt. mere her: http://itunes.apple.com/dk/app/biludgifter/id484540771?l=da&mt=8 Har du lyst til at afprøve app'en kan du bruger en af nedenstående koder (indløses under Redeem i iTunes). Skriv gerne her i tråden hvilken kode du har taget, så man kan se hvilke koder der allerede er brugt. Jeg håber du til gengæld vil give lidt feedback her i tråden eller et review i iTunes. 1. WFFTKJWHHXR7 Tag også gerne et gik support siden: bitlizard.dk/biludgifter (findes pt kun i en iphone/ipad venlig version). Feedback, ris, ros, ideer til version 2 modtages med stor taknemlighed. Mvh Klaus |
kontakt siden
frem med cvr nummer og telefon nummer og adresse info ,det skaber troværdighed
menuen
jeg kan ikke rigtigt komme rundt på siden , der står tilbage kun , der er ikke de andre menu punkter i menuen for at komme rundt på siden , lav en menu øverste på siden.
teksten
teksten er meget svær at læse den er meget tætskrevet flere steder på siden uden mellemrum og overskrifter på siden altså h1 overskrift og under overskrifter h2 og h3 især
social medier
husk på siden facebook , google plus , twitter det social det er blevet vigtigere.
billeder
giv billederne titler og tags derved en chance findes i google billedet søgning.
ordforklaringer
lav en interne ordbog faq siden omkring biludgifter , der giver viden omkring alle de ord , denne side starter med h1 omkring dette her kerne ord og hver gang det ord nævnes linker du til den side omhandler dette kerne ord lige som amino.dk wiki side