Hej Det vrimler jo med rabatkoncepter: Websites med rabatkoder, personalerabatter i virksomheder, Sweetdeals og meget andet. Noget jeg dog ikke er stødt på er, at man kan modtage rabatkoder på SMS mod betaling. Er det interessant for danske forbrugere at modtage rabatkoder på mobilen mod at de betaler f. eks. kr. 1,- pr SMS eller måske som et abonnement. Kvaliteten af rabatkoderne skulle naturligvis være bedre end bare 10 eller 20%, men på den anden side er mange webshops villige til både at give rabat samt afgive affiliate-procenter til diverse rabatkode-websites. Konceptet kan jo gøres ret simpelt ved at man tilmelder sit mobilnummer og herefter modtager de rabatter, som butikkerne tilbyder. Butikkerne skal selvfølgelig kunne sende en samlet SMS fra samme site, som forbrugerne tilmelder sig på. Lad mig høre Jeres kommentarer til dette. På forhånd tak. Michael |
Måske hvis du lavede det sådan, at man kun modtager SMS'er ud fra hvor ens mobil er placeret. Det jeg mener med det, er at hvis du er ude at køre, så skal du modtage en SMS fra butikker i nærheden med rabatkoder, så du ikke modtager en SMS fra en skobutik på Bornholm