Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks priser på pakker er en joke efterhånden.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt os på info@clglogistics,.dk

Vi kan skaffe dig væsentlig bedre priser på fragt til Danmark og udland hvis du lægger dit lager, Pluk & Pak hos os.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fragt er jo noget som vi netbutikker og kunderne skal forholde os til - det er jo ikke gratis at sende en pakke - der er nogle der skal hente, fordele, have overenskomst løn osv. osv. Skal jeg f.eks sende en palle pakker til en virksomhed, som jeg ofte gør, så koster det jo også kassen hos Danske Fragtmænd. De butikker der siger at de har FRAGTFRIT levering, kan lige så godt skrive at de "Skjuler fragtprisen i vareprisen" - for man kan ikke komme uden om FRAGT. Det koster for alle! Det man kan gøre er måske at lave en branche forening for netbutikker? Der findes måske nogle i forvejen? Men de er ikke særlig synlige! Ved at stå sammen, kan man bedre presse de gængse fragtfirmaer som PD, DF osv. osv. 

Jeg VED af erfaring(insider viden), at er man et rigtig stor A/S virksomhed med mange ansatte + mange pakkeafsendelser, så kan man få Post danmark priser meget, meget langt ned på pakker!

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved vi nok alle at fragten er gemt i mange produkter, og helt enig i det Helle.

Jeg ved selv at mange af mine grossister der sender hundrede eller tusinde vis af pakker dagligt har sindsyge lave fragt priser.

Jeg har også ringet til post.dk og nævnt at jeg via gul og gratis kan benytte det de kalder G-porto, og der kan jeg sende pakker langt billigere end med de aftaler jeg har med posten i dag, og det syntes jeg er underligt.

Men det ændre ikke ved at fragten til Sverige er helt vild høj, og der ville jeg gerne kunne sende til en ok pris afstand og det hele taget i betragtning. 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også det er virkelig træ

ls med post dk's pris stigninger efterhånden, kunderne vil ikke betale ret meget for fragt, da de er blevet vandt til at det er gratis eller næsten gratis mange steder.

jeg ville gerne skifte til gls, men der skal man betale 120,- for at de henter ens pakker, selvom der 100 m længere nede af gaden ligger en pakkeshop, men der må man ikke aflevere sine pakker når man har erhvervsaftale, og det vil jeg ikke betale når det er den samme mand som henter pakker begge steder, det er ikke service.

så jeg er åben efter andre forslag til fragt muligheder.

ellers ville det være fedt hvis Amino plus, kunne forhandle nogle gode priser til deres medlemmer.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil lige gøre opmærksom på os hvis i har brug for en samarbejdspartner i Tyskland:

Har du brug for et sikkert sted til dine varer? Vi tilbyder en løsning med super lagerkapacitet samt en enkel og smidig softwareløsning, så du let kan se hvad du har på lager, og hele tiden se dine bevægelser. NLS - Flensburg er et nyt lagerhotel, hvor vi meget hurtigt tilpasser os kundens behov, samt tilpasser vores software efter vores kunders behov. Vi tilbyder just-in-time løsninger, og reagere hurtigt !! Nordic Logistic Solutions GmbH har en løsning tilpasset dig og din virksomhed! Fragt og logistik opgaver bliver løst hos os på en personlig måde, vi ønsker at være der for jer og vi lover jer, at I aldrig bliver et nummer i vores system. Vi arrangere faktisk alle slags opgaver, om det er søfragt, landevejs eller fly eller lageropgaver, vi er der for jer. Vi er i dag tilknyttet nogle af de bedste netværk indenfor logistik og mener bestemt at vi kan måle os blandt de bedste. Vi ønsker at være der for de små og ser alle som ligeværdige partnere - alle bække små.....

Nordic Logistic Solutions GmbH Langberger Weg 14 * 24941 Flensburg * Germany

jnc@nls-flensburg.com eller mail@nls-flensburg.com
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du overvejet 3 parts logistik ?
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som hvad feks. Michael?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)