Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skaffe leverandører

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har surfet rundt på nettet og har fundet mulige leverandører, som jeg gerne vil skabe kontakt til, men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre det bedst muligt.

Vil gerne skrive til dem på engelsk, da det er udenlandske leverandører det drejer sig om, hvad skal jeg skrive?
 
Jeg har brugt: Alibaba, amazon og andre...men findes der andre gode steder til at finde leverandører?? Det drejer sig om babyprodukter samt ventetøj.
 
Hilsen
Mousel
 
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mousel.

Der må fødes mange børn og være et kæmpe marked for baby- og ventetøj, der findes et utal af denne type virksomhed på nettet.
 
Hvad du skal skrive til disse leverandører afhænger af, hvad du ønsker af disse. Skriv blot, hvad du har i tankerne og hvad du har behov for og indenfor hvilken prisgruppe.
 
Dette emne er tidligere drøftet i dette forum, måske kan en venlig sjæl hjælpe dig med en tråd ellers må du bruge lidt tid på de enkelte emner og selv finde dette. " Heksen " arbejder lidt med import, så måske kan hun være behjælpelig.
Hvis du har interesse kan jeg - i weekenden - godt være dig behjælpelig med links m.m. til import m.m. og danske webadresser,hvor du kan snuse til emnet.
 
Bedste hilsner og held og lykke
 
 

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi.

 
Det må du meget gerne hjælpe med,
 
på forhånd tak
 
Stine
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mousel

fficeffice" /> 

Du skal skrive

 

Please allow me access to wholesale prices. (Vær venlig at give mig adgang til engros priser)

Please inform me about your T&C, terms and conditions (betingelser så som minimumkøb osv).

 

Nogle firmaer vil give dig adgang til deres engrospriser på en netside, som kræver adgangskode. Andre vil sende dig trykte kataloger og printede prislister.

 

For at få disse oplysninger vil de forlange VAT (CVR/SE nummer). Det skriver du sådan:

VAT # DK-XXXXXX

 

For at finde leverandører kan du bruge Google.dk og skrive: wholesale ”baby clothing” – altså skriv de produkter du søger plus ordet wholesale.

 

mvh.

Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger også babyudstyr og babytøj. Vi har specialiceret os i tøj til præmature børn også (for tidligt fødte børn), så vi har tøj fra str. 32 (cm). Det specielle præmatur tøj har vi fundet på nettet, men vores leverandører af babytøj, sko og legetøj fandt vi på modemessen i Bella Centeret. Du kan se mere her: www.ciff.dk, næste gang er til februar, og der er både babytøj og sikkert også graviditetstøj. Det er i hvert tilfælde mange udstillere.

 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)