Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du forstand på webservere? Hjælp en studerende blive færdig med sit speciale :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan se der er kommet lidt flere svar på mit spørgeskema - det sætter jeg stor pris på :)

Hvis man har tid og lyst til at svare, er man stadig meget velkommen, da jeg endnu ikke har lukket for spørgeskemaet.

På forhånd tak :)

Mvh.

Christian

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere andre synes jeg det er en håbløs test, og har svært ved at se du afdækker noget som helst.

Når vi skal vælge webservere, er det, som flere andre nævner, aldrig nogensinde et valg der er baseret på andet end behovet fra projektet.

Det betyder, at er det en webserver der skal levere webservices udstillet fra Biztalk, er det givet at webserveren er IIS, men er projektet baseret på WebSphere JEE, vil det naturlige valg være IHS, der er IBM's version af Apache.

Jeg fungere til daglig som konsulent, og har været involveret i en del projekter, og jeg har til dags dato ikke været i et projekt hvor der ar været den store diskussion om hvilken webserver vi skulle vælge, teknologien har som oftest dikteret valget. Webserveren er blot en http-enabler, og i høj grad et sekundært valg.

Prisen på webserveren ar jeg iøvrigt heller aldrig hørt som parameter for et valg.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)