Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at vinde konkurrence - Hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Min webshop www.gladerollinger.dk er med i konkurrencen "Årets Up & Coming webshop 2011", det handler om at få flest likes. Har brugt mit personlige netværk og skrevet på min gladerollinger facebookvæg, hvad kan jeg mere gøre? ALLE Ideer er velkommen! ;) Deadline er 15 december

Det er her konkurrencen køre, får i lyst må i naturligvis meget gerne like gladerollinger http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=296759607021732&set=a.296751583689201.74196.189807344383626&type=1&theater

- og det vigtigste.. komme med ideer, hvordan spreder jeg budskabet? (Helst uden brug af konkurrencer) ;)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:10

Plakater eller via et banner bytte, eller kan jeg give dig nogle credits på banner.dk på du kan få gratis reklame :-)

Venlig hilsen
Milos

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:13

Gå ind på fiver.com og køb et par tusinde "likers", der er sikkert nogle der sælger det. Dine "likers" vil jo så bare ikke have en skid værdi for dig, men omvendt, det vil en konkurrence på Facebook vel heller ikke have?

Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 21:05

Hm er lidt bange for at købe likes... det synes jeg er for snydt... skal vel også tænke på mit firma bagefter konkurrencen.

Jeg valgte at lave en konkurrece, hvor man kan vinde gavekort, agk biletter samt ekstra nedsatte varer.. håber det virker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)