Hej alle, Jeg har ca. 1000 mikrofiber slips fra Berton of Scandinavia i virkelig god kvalitet. Der er forskellige designs og farver, og de bliver alle leveret i præsentable æsker. Mail mig for mere information.
Nu er jeg jo lidt af en "slipsemand", og kunne derfor godt tænke mig at høre lidt nærmere omkring dit tilbud. Vil gerne vide om du kun ønsker at afsætte alle 1000 stk. som en samlet enhed, eller om der stadig kan købes enkelt styks?
Er der mulighed for at kunne få lov at se slipsene?
Det er til privat brug og ikke til videresalg jeg er interesseret i dem, så 100 stk. er lige i overkanten. Jeg plejer som regel ikke at købe andet end 2-3 stk. af gangen. Så tror desværre ikke det har noget interesse alligevel.
Desuden har jeg for travlt til at ligge og køre rundt for at se på slips, så det ville være mere fordelagtigt for mig - samt andre aminoer - hvis du kunne vise os nogle billeder af dine slips
Nu var det meningen af de skulle sælges i større partier, så hvis man er interesseret kan man sende mig en besked som jeg skrev til at starte med i den første besked. Så skal jeg nok maile billdeder og priser.
Jeg var skam også interesseret, og har skam også sendt dig en besked hvor jeg ønskede at se billeder. Du skrev samtidig ikke i dit indlæg at du kun var interesseret i at afsætte større partier. Men held og lykke med det.