Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjernelse af tilhold

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dna test er taget og han betaler via statsforvaltningen, da han self er far.

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:31

..tage chancen og se om vi kunne få en dreng... - for mig virker det ikke som om at hverken du eller manden har tænkt "konsekvenserne" igennem - havd ville I have gjort hvis det blev en pige?? Som de gør i Kina eller hvad??

Er fuldstændig uforstående overfor dette!!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

nissemor:

Mit tilhold er baseret på at jeg har kontaktet hans familie og ven pr mail og jeg har sendt 2 mmser af ham og jeg "sammen" til hans kone,hængt a4 plakater med hans og barnets foto op hvorpå der står-hvem har set min far?  samt sendt 4 billeder af barnet i et brev.Dette har udløst mit tilhold.Tak for rådet om en voksenven, det vil jeg kigge på .

Og så kan du ik forstå, at du har fået et tilhold? Indifferent

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:01

nissemor:
Dna test er taget og han betaler via statsforvaltningen, da han self er far.

Du opnår ikke noget ved at forsøge at presse ham - udover det tilhold, du nu har. Faderen ønsker tydeligvis ikke kontakt med dig eller barnet.

Fremfor at jage en form for tvunget samvær med en far, der alligevel ikke vil kendes ved barnet, kan du i stedet bruge energien på at give dit barn en god opvækst - det sidste kommer der noget godt ud af.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

nissemor:

Mit tilhold er baseret på at jeg har kontaktet hans familie og ven pr mail og jeg har sendt 2 mmser af ham og jeg "sammen" til hans kone,hængt a4 plakater med hans og barnets foto op hvorpå der står-hvem har set min far?  samt sendt 4 billeder af barnet i et brev.Dette har udløst mit tilhold.Tak for rådet om en voksenven, det vil jeg kigge på .

Og så kan du ik forstå, at du har fået et tilhold? Indifferent

Det er jo en ren klassiker - tragisk at mennesker opfører sig sådan (både far og mor)

Til nissemor: Kom over det - få det ud af dit liv, ellers ender du som en meget bitter kvinde, og det smitter af på dit barn, og barnets sociale adfærd. Find dig en ny kæreste, der findes masser af søde mænd som er interesserede i at adoptere eller blot opdrage børn som deres egne - det har jeg selv gjort.

Drop din Vendetta - det er hovedløs gerning og de eneste ofre bliver dig selv og dit barn.

Skynd dig ud og nyd livet i stedet for - livet er meget sjovere når man har en positiv tilgang til det.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:22

J. Deleuran:

Det er jo en ren klassiker - tragisk at mennesker opfører sig sådan (både far og mor)

Til nissemor: Kom over det - få det ud af dit liv, ellers ender du som en meget bitter kvinde, og det smitter af på dit barn, og barnets sociale adfærd. Find dig en ny kæreste, der findes masser af søde mænd som er interesserede i at adoptere eller blot opdrage børn som deres egne - det har jeg selv gjort.

Drop din Vendetta - det er hovedløs gerning og de eneste ofre bliver dig selv og dit barn.

Skynd dig ud og nyd livet i stedet for - livet er meget sjovere når man har en positiv tilgang til det.

Ja det er satme tragisk, og det er endnu mere synd for barnet, som ender som et gidsel imellem to forældre, som har mere travlt med at udkæmpe deres indbyrdes fight, end at givet det stakkels barn en værdig barndom...

Kære nissemor
Jeg håber seriøst, at du vil undgå at inddrage dit barn i din underlige fight med din ex mand eller what ever han var... Barnet fortjener ik, at vokse op med en mor, som er endnu mere sur end citronerne i supermarkedet, og som omtaler ALLE mænd som de største klaphatte, blot fordi en enkelt mand, nemlig din x, har gjort noget, som du finder forkert...

Det menneskesyn fortjener dit barn simpelthen ik!

Og dernæst så respekter at din x åbenbart ik ønsker kontakt. Du behøver jo ik selv, at synke til et niveau, som er lavere end hans... Du burde vise dig som den voksne, fremfor opfører dig som en jaloux, bitter og sur teenager... 

Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 14:26

Irriterere mig bare at have det hængende over hovedet.Det er jo ikke fordi jeg har truet ham.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:05

nissemor:

Irriterere mig bare at have det hængende over hovedet.Det er jo ikke fordi jeg har truet ham.

Beslut dog for at droppe kontakten til ham, og at du aligevel ikke ønsker ham i dit liv, så er jeg sikker på at sådan et tilhold stille og roligt vil fordufte fra din erindring og med tiden blive en ligegyldig ting.

Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 15:28

Jeg har ikke kontaktet ham i over 1 år , og ved godt at jeg har fejlet da jeg har reageret sådan.Det var en tid hvor jeg var ude af balance, syns bare at 5 år er laang tid at have et tilhold hængende over hovedet. Nå men sådan er det jo så bare ser det ud til.Tak for at I tog jer tid til at svare mig. God jul :o)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:52

nissemor:
5 år er laang tid at have et tilhold hængende over hovedet

Jamen 5 år er da ingenting, men indstil dig på resten af din livstid, når han klart har tilkendegivet at han ikke ønsker kontakt med dig eller barnet,

Et tilhold er jo sidste udvej, når en anden person ikke forstår budskabet på almindelig vis.

Jeg håber du finder en anden mand der kan være god for din datter og dig, og I ønskes en god jul når den engang kommer Smile

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)